Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik heb net weer een test gedaan, na 5 minuten helaas een tuurstreepje.. Helaas
Meiden, nu weet ik het niet meer. Het streepje is nu na een half uur zelfs iets donkerder dan 2 dagen geleden... Zou het dan toch om een trage hcg-opbouw kunnen gaan?!
Sorry, ik was helemaal vergeten om een foto te maken. Deze heb ik nu net gemaakt!pff ik sta te trillen!
ik heb zelf heel licht getest op 9 dpo bij mijn 2e en 3e kindje, na 3 dagen had ik bijna een knaltest, tussen 1 en 2 en tussen 2 en 3 heb ik een miskraam gehad, testen waren duidelijk maar liepen niet op en met 5 weken kwam dan ook de miskraam op gang. bij ons vierde kindje teste ik met 9 dpo licht positief, dit liep maarn niet op, en met 5 weken begon ik bloedstolsels te verliezen, daar gingen we weer ... nog een miskraam.... de gyn wou mijn afspraak van 7 weken toch laten staan om even te kijken of ik "schoon"was, maar dat was ik niet... ze zag een vruchtzakje met vruchtje van ongeveer 6 weken, nog geen kloppend hartje, en gezien ik mijn eisprong niet wist kon dit kloppen, maar toch dacht ik echt dat ik 7 weken moest zijn en dat 6 weken vruchtje icm met niet oplopende testen en bloedstolsels kon maar 1 ding betekenen, een week later mocht ik terug komen, het vruchtje was gegroeid naar 7 weken, het hartje klopte, dus het zat toch goed ! met 9 weken nogmaals een echo gehad en hierop was het vruchtje 10 weken dus werd weer een week vooruit gezet. het kan echt alle kanten op meid, hoewel je angst reeel is zou ik nog niet alle hoop opgeven, ik hoop heel erg voor je dat dit goed blijft gaan.
Sorry heb slecht licht en de kwaliteit na het uploaden is echt rot.. Hier een betere en scherpere foto
Ik ben nog steeds niet hoopvol...het streepje loopt niet echt op,de controlestreep lijkt ook donkerder van de laatste test.Bij een goede zwangerschap loopt het hcg op naar minimaal een verdubbeling na 48 uur (bij trage hcg aanmaak na 72 uur),Hoe vervelend ook,daar lijkt het bij jou echt niet op.
Pipo en dubbeltje, bedankt voor nullie eerlijke reacties. Het zou inderdaad goed kunnen dat het niet goed zit, maar ik heb nu wel een heel klein bedtje hoop gekregen dat er nog een hele kleine kans is dat het wel goed gaat. Ik ben daarbij niet 100% zeker van m'n eisprong, dus wellicht dat die ook later is geweest. Geen idee. M'n testen lopen altijd 2x per maand op en deze maand ben ik bij de eerste keer uitgegaan van mn eisprong en heb niet lang doorgetest daarna. Er zit helaas niets anders op dan afwachten.. Maandagochtend doe ik nog een test. Als die dan wat duidelijker is opgelopen, dan heb ik iets meer vertrouwen.
Hippo wat een bijzonder verhaal, bedankt voor het delen! Wat moet dat een bizarre tijd zijn geweest.. Ik heb wel een klein beetje hoop gekregen dat er nog een kansje is, maar ik ben ook reeël dat het ook echt fout kan zitten en gaan. Helaas blijft het afwachten, al heeft dit resultaat me wel echt verrast.
Dis is een foto van mijn ovulatietesten, op 21 februari was hij positief maar op 26 februari liep de test weer op! De 2e test van de 26e was met te lichte urine, had vantevoren te veel gedronken. Ik heb daarna niet meer kunnen testen omdat ze op waren. De bestelling kwam een paar dagen later binne ln en toen waren ze al bijna niet meer zichtbaar. Als het zou kunnen dat mn eisprong later was geweest dan zit ik nu pas rond 12/14 dpo...?
Ik hoop het, want als ik nu 12/13/14 dpo blijk te zitten dan veranderd dat de zaak! Dan lijkt me dit een mooi rijtje:
Ja maar ze test dagelijks en niet om de dag dus dan zie je verschil minder. Maar voor nu ziet er goed uit en als zoop blijft lopen ook.
Ahh wat lief van jullie, thx! Ik heb in het begin elke dag getest. 6,7,8 maart. Daarna 10 maart en nu 12 maart. Sorry voor de verwarrig! Nu deze test is opgedroogd, is er echt een duidelijk verschil met de 10e, hij is ècht aan het oplopen! Jeetje! Ik blijf voorzichtig.. Maar de hoop is wel terug Foto: bovenste is van de 10e, onderste is van vandaag. Sorry voor de rare foto, heb werkmensen over de vloer beneden dus kan niet bij het raam fotos maken, alleen op de badkamer 😓