Kruitvattest blijft licht - ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DitBenIk, 11 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik vind wel dat die oploopt, oké misschien niet super maar hij is wel duidelijker.

Daarnaast zei iemand dat de controle streep bij deze test duidelijker is, hiervoor is een logische verklaring aangezien deze test nog niet helemaal ingedroogd is zoals ik het kan zien.

2. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hij is idd mooi opgelopen, duidelijk verschil. Hoop van harte dat zo blijft doorgaan <3

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dankjewel meis, erg lief van je! Ik hoop ook dat hij nu echt goed op gaat lopen. Ik blijf erg op mijn hoede, maar de hoop is terug.

Vind het zo rot voor jou... Ik hoop ook echt dat je snel weer zwanger mag worden en blijven! &#10084;&#65039;

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dankjewel! En dat klopt inderdaad, de andere testen zijn volledig ingedroogd en deze nog niet. Zalvoor de 'verzameling' ( ;) sorry haha) nog een foto maken als deze ook helemaal op/uitgedroogd is.

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Pipo en dubbeltje, ik wil graag nog even tegen jullie zeggen dat ik jullie eerlijke en oprechte reacties echt waardeer. Daardoor blijf ik op mijn hoede en reeël, want ik weet dat het evengoed nog mis kan gaan. Bedankt!

Alle andere reacties vind ik uiteraard ook erg fijn. Het doet me echt goed dan jullie me allemaal willen helpen en adviezen geven! &#10084;&#65039;

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Haha testen schei uit als ik kijk hoeveel ik al versleten heb de afgelopen 4 1/2 jaar

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik was er al bang voor, helaas toen ik opstond wat roodverlies en net bij het toiletbezoek ook kleine stolsels verloren. Plus de zeurende krampjes zegt me genoeg, het is helaas mis gegaan.

Moet ik dit als cd1 tellen, of nog afwachten hoe het zich ontwikkeld? Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het nog goed kan komen, ik wil gewoon verder.

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi Ditbenik

Zat even je topic te lezen, en nu je laatste reactie :( wat ontzettend balen meid.
    Helaas heb ik het zelf ook al een aantal keer meegemaakt, en weet wat er nu door je heen gaat.
    Wil je heel veel sterkte wensen, en hoop dat het snel goed komt

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Balen meid, maar je testjes werden idd niet echt donker genoeg, het komt iig niet helemaal als donderslag bij heldere hemel. Wat het overigens niet minder sh*t maakt. De eerste dag dat je rood bloedt zou ik tellen als cd1. Voor het gemak kun je weer Ovu testen gebruiken, gezien je cyclus een beetje van slag kan zijn. (Was bij mijn v.mk ook, ging bij 5 weken mis cyclus duurde een weekje langer toen.) ik hoop dat het snel raak mag zijn!

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik teste ook zo licht op 14 dpo. Zolang die oploopt gaat het goed hoor! Hoelang t ook duurt! Gefeliciteerd!

11. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Sterkte!

12. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte!

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Bedankt allemaal. Morgen moet ik de vk terugbellen voor een afspraak in te plannen op donderdag of vrijdag. Dan gaan ze met een inwendige echo kijken of alles schoon is en of ze geen afwijkende dingen vinden. Daarna kunnen we vol goede moed de volgende ronde in.

14. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina