streepj op ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ilona77, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben na mijn positieve ovulatietesten elke 3 dagen blijven testen,
    maar nu sinds vandaag staat er weer een heel licht streepje.

Wat kan dit zijn, want heb vorige week duidelijk mijn eisprong gehad

2. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    hallo ilona 77

Het zou kunnen dat je zwanger bent alleen heb je nog 8 dagen te gaan voor je kant testen.

maar als je streepje steeds dikker wordt kan je een zwangerschapstest proberen en volgens mij kan dat afhankelijk van de soort zw.test voor je nod

3. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    De hoeveelheid LH in je lichaam fluctueert door de maand heen. Alleen als je na je eisprong opnieuw een echt positieve test in handen hebt kan dat duiden op een zwangerschap. Een licht streepje zegt helemaal niets, helaas!

4. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik wacht nog paar dagen en ga ik woensdag denk ik opnieuw testen mischien met ochtendurine als hij dan nog rozer is zou ik een zwangerschpstest proberen ik hoop echt dat hij nog rozer word!

normaal heb ik tussendoor ook geen licht streepje dus ik hoop dat eindelijk wat is !

5. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik heb vanochtend weer getest met ochtendurine nu kwam er weer een klein licht streepje em verder niet meer naar om gekeken ging werken.

nu wilde ik hem net gaan weggooien en is die 2e streep nog dikker en rozer als de andere weet nu dus niet na hoelang hij is gekomen en of het dan nog betrouwbaar is

heb ook hele tijd maagzuur heb ik nooit is dit een symptoon van evt zwangerschap?

6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Klinkt goed... ben heel benieuwd naar je test van morgenochtend: JE GAAT TOCH WEL WEER TESTEN HÈ?

7. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik weet het niet hoor haha ik wilde eigenlijk 1 dag wachten heb vanavond visite gehad en erg veel thee op dus ben bang dat ik morgenochtend voor een teleurstelling komt te staan als hij dan niks aangeeft

en als ik weer een dag langer wacht weer een dag dichter bij mijn nod, haha

maar ik weet dus niet na hoelang hij zo roze is geworden is het dan nog wel betrouwbaar?

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Officieel is het niet betrouwbaar maar ik vind van wel, ik bewaar altijd de testen en vergelijk ze met elkaar.
    Zou morgenochtend maar een zwangerschapstest doen.

9. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik weet het, maar vind zwangerschapstesten zonde te gebruiken zo ver voor mijn nod heb er al aardig wat versleten omdat ik niet kon wachten.

ik hoop dat ik geen valse hoop krijg door die streepjes :D

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb ook elke maand gewoon licht streepje op mijn ovu-test! De hoeveelheid LH kan per vrouw verschillen, de een heeft wat meer dan de ander waardoor er een licht streepje op de ovu test kan ontstaan! Dus het wil niks zeggen over een eventuele zwangerschap ;) Maar een dikker streepje kan positief zijn bij je :D

ik hoop dat het raak is voor je! :D

11. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Heb je een foto van de testen?
    Als je sensitest gebruikt kan je ook ff in mijn album kijken.
    Ik krijg altijd een vrij duidelijke teststreep te zsien, maar als ie echt positief is dan is de t.streep echt veel donkerder.
    Ik hoop dat het bij jou goed nieuws is natuurlijk:)

12. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    geen goed nieuws ongesteld geworden vandaag 3 dagen te vroeg nog nooit gehad altyd regelmatige cyclus van 26 dagen.

de streep op de ovu test was wel donkerder dus dit zegt ook niks:(

13. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Wat jammer!
    Ik vind die testen langzaam op een waarzegger/kaartlegger lijken.
    Het kan kloppen wat die voorspelt maar het kan ook niet kloppen.
    Je weet het pas zeker als het gebeurd is haha.
    groetjes slaapzak

Deel Deze Pagina