hallo ben al 9dagen overtijd maar moet van de dokter zekker nog 1 week wachten voor ik een test kan doen en dat wachten dat duurt lang maar hou jullie wel op de hoogte groetjes nathalie
moet je soms een week wachten met een bloedtest? thuistest kun je nu al doen hoor. ik heb op mijn NOD getest.
Ja idd, als je nog geen thuistest gedaan hebt, zou ik die zeker doen. Die zijn net zo goed als de urinetesten bij de huisarts en als je zwanger bent is de kans groot dat zo'n test nu wel positief aangeeft. Succes....
ja ik weet het maar heb het al eerder meegemaakt dat de testen bij mij niet paken en doen ik een echo liet maken bleek dat ik al twee maanden zwanger was maar heb een miskraam gehad door een leuke vriendin ja het is geen vriendin meer hoor groetjes nathalie
Hoi, Nou ik zou gewoon een testje kopen als die negatief aan geeft kun je dan nog een test doen bij je huisarts. Daarvoor zijn die thuistesten of je moet het zonde vinden van het geld, maar ik vind ze wel heel erg handig dat die dingen bestaan. Trouwens ik snap alleen het laatste niet ik maak eruit dat je vriendin heeft gezorgd voor een miskraam bij jou. Ben bnieuwd hoe ze dat heeft gedaan dan? Groetjes Anna.
Hallo, Ik zou gewoon toch testen. Misschien werkt de test nu wel. Vriendin gezorgt dat je een miskraam kreeg? Succes! Essiee
hallo allemaal ik kan op mij andere naam van dolfijn24 geen berichten meer sturen en zo maar heb me al een andere aan gemaakt sorry voor het ongemak maar bedankt voor die berichtjes zal vannavond eens met me vriend over legen ik hoop dat jullie me nog kunne vinden groetjes nathalie
hallo hoe bedoel je dat me vriendin heeft gezorgt dat het een miskraam werd? begrijp ik ff niet. xx jesssey
hallo allemaal ja maar daar heb ik het liever niet over als jullie het niet erg vind wand het is niet makelijk om zo iets te vergeten maar we zijn nu op nieuw bezig om een kleintje en we hoppen dat het leukt groetjes dolfijn24
Je hoeft het niet te zeggen hoor, maar omdat je er zelf over begon... Ayway, hoop voor je dat het raak is...
Hoi Dolfijn of Nathalie, Allereerst wil ik je zeggen dat ik het je echt gun om zwanger te raken en ook hoop dat je wens snel in vervulling gaat....maar ik vind je berichten nogal "gek" Je schrijft twee keer (op 1 en 12 sept) dat je een miskraam hebt gehad, maar de ene keer heb je het over 6 maanden en de andere keer over 10. Voor wat betreft de beschuldiging aan het adres van jouw "vriendin", hier heb ik ook wat moeite mee...dit is nogal wat... Nogmaals ik wens je al het geluk...maar als er dingen zijn die je niet wilt oprakelen, kun je ze maar beter ook niet zelf onder de aandacht brengen.