Mijn temperatuur is gemiddeld overdag 35 /36 graden, ik heb het niet vaak koud en merk niets van die lage temp. Ik temp niet iedere dag maar ik vraag mij af, is dit niet een te lage tempratuur? kan er wel een kindje groeien als mijn lichaamstemp maar 35,5 is? Als je verder in de zwangerschap bent wel denk ik maar ook in een heel prik stadium en het innestelen? Ik hoop dat iemand een antwoord weet
meid maak je niet gek met dingen waar je toch niks aan kunt doen, je lichaam regelt alles vanzelf en je hebt pas inzicht in je temperatuur als je daadwerkelijk elke dag voor je opstaat op het zelfde tijdstip ongeveer tempert.... wat innestellen betreft heeft het meeste te maken met het slijmvlies dat je aanmaakt tijdens je cyclus.... succes meid en geniet nog lekker van het willen zwanger worden en wat daarbij komt kijken (klussen)
iedereen heeft weer een andere basistemperatuur, dus denk niet dat jouw temp. voor problemen zou gaan zorgen.Dus niet met hete kruiken gaan slepen, heeft allemaal geen zin Gewoon lekker gaan klussen, no worries!
Temp je wel in je achterste?....Ik weet als ik onder mijn oksel of via mijn mond temp , mijn temp ook maar net de 36 haalt...en nu ik rectaal temp is ie gewoon mooi op temperatuur, dus tussen de 36.3 en 37. Dat scheelt echt een trui hoor!