Ik heb vanochtend getest met de laatste kruidvat test die ik had. Een soort gelijke dikkere tweede streep als twee dagen geleden, niet veel donkerder van kleur. hij kwam er binnen 5 minuten op te staan. Nu wil ik eigenlijk nog een digitale test doen. Kan ik deze urine gewoon bewaren en straks om 8 uur even naar de winkel toe gaan en weer testen. Of is de urine niet lang houdbaar?
Is geen enkel probleem hoor! Je hoeft het ook niet koel of iod te bewaren. Toen ik destijds meedeed aan MvM moest ik ook mijn ochtendurine bewaren, terwijl ze 's middags pas langskwam. En als ik dat zo lees ben je echt wel zwanger
ik heb de urine dus inderdaad bewaard en ben naar de winkel gegaan. Heb daar een digitale gekocht en.... er staat met mooie letters ZWANGER! wauw spannend weer hoor! Maar zeker genieten!
gefeliciteerd! super zeg moet wel zeggen (kan ook toeval zijn) dat ik twee dezelfde testen van de apotheek had en eentje had gedaan met bewaarde urine (wat nog koud was) en eentje met net opgevangde en die laatse was wel duidelijker. maar kan ook wel toeval zijn natuurlijk