Geen keukenapparatuur maar wel een wasmachine. Hij doet het al 7 jaar naar volle tevredenheid en we hebben er nog nooit iets mee gehad. Toen ik nog alleen woonde had ik ook een Candy en ook die deed het super.
Hier kocht ik met mijn huisgenoten in het studentenhuis een wasmachine van Candy. Was toen 250 euro geloof ik. Ik heb er 5 jaar gewoond en hij heeft nooit kuren vertoond. En dat terwijl dat ding de hele dag draaide, voor 6 mensen. Hij was wel ontzettend lawaaierig.
Hier een wasmachine en koelkast van Candy, gaan beide al bijna 8 jaar mee, zonder problemen! Werkt als een zonnetje!
Keukenapperatuur geen idee, maar ik heb een droger van Candy, werkt als een tierelier! Goed merk voor niet te veel geld!
Wij hebben een vaatwasser gehad van Candy, dat ding kostte niets en is echt jaaaaaren meegegaan, echt prima.
Wij hebben het fornuis van candy gehad. Dus een kookplaat met oven en vaatwasser. De vaatwasser hebben wij nooit gebruikt maar over de rest was ik tevreden.
In mijn studenten tijd had ik een fornuis, oven en vaatwasser in 1, ideaal! Nooit problemen mee gehad! Een jaar of 6 gehad
Oké, even een aanvulling op mijn eerdere post: Ik zie net dat mijn huidige vaatwasser ook een Candy is, en dat is echt en k**-ding.
Hier idem. Maar ja bij de aanschaf een paar jaar terug hadden we niet meer budget. Nu denk ik wel eens, hadden we maar even zonder vaatwasser gedaan en doorgespaard voor een duurdere en betere!
Hier de trio. Gasfornuis, oven en vaatwasser. Gaat zijn 7e jaar in, doet t perfect! Ik heb het gekocht omdat mn tante er 1 had en die ging 10 jaar mee. Ideaal voor een 1 a 2 persoons huishouden.