Ik ben op zoek naar kleertjes voor mijn dochter haar 2e verjaardag. Aangezien alles nu in de sale is zijn de meeste maatjes al weg of ik zie niks leuks... Weet iemand wanneer de nieuwe collectie te koop is of heeft iemand toevallig laatst nog een super feestelijke set gezien? Het verjaardags setje mag maximaal 120 euro kosten en ik wil het liefst of een jurk of een rok.. Ze heeft trouwens maat 80/86. Ben benieuwd!!
Ooo dankjewel sandraske dan heb ik nog de tijd haha Zijn er toevallig al ergens voorproefjes te zien van een aantal collecties? Ben er helemaal uit sinds het shopaholic topic weg is..
Ik zelf was opzoek naar de verjaardagsjurk van Bonnie Jean voor de 2e verjaardag van onze dochter, helaas was ik er te laat mee, maar die vind ik super feestelijk bonnie jean heeft ook andere feestelijke kleurrijke jurken maar je moet er van houden haha Bonnie Baby Large Dots Birthday Dress with Headband:Amazon:Clothing En een Nederlandse site met Bonnie Jean jurken Bonnie Jean
Buy Fashion, Children weet niet of je hier wat tussen vindt staan. ik wil hier binnen kort voor het eerst gaan bestellen
Juli komen de nieuwe collectie weer. Ik heb op youtube tot nu toe alleen de nieuwe collectie van mimpi ontdekt
ff op you tube zoeken op mimpi winter 2013. Ik vond de zomercollectie van carbone heel gaaf, zit daar niks tussen in de sale?
Minaa, staat op de site van Bomba! Heb ook al wat foto's gezien van Beebielove, schijnt over twee weken binnen te komen. Heb al een jasje gezien dat ik graag wil hebben voor allebei m'n meiden.
Bengh, er is nu veel sale! Mijn meiden droegen/dragen met 80/86 de maat 86/92, bengh valt kleiner. De nieuwe collectie komt half juli.
Ja Bengh blijft top! Inderdaad te dragen vanaf maat 80 ongeveer. Mijn meid haar kast is voor driekwart gevuld met Bengh!
Ik lees mee ik vind een jurk net wel wat feestelijkerndan een broekje, maar ben niet zo van de tuttige jurken. Mag best een beetje stoer zijn!
er zijn toch nog genoeg leuke dingen te koop collectie zomer 2013. ik heb net een super leuke set van z8 gekocht en een jurkje van little miss juliette. ( beebielove) met 40 % korting. maatje 80 /86 is maar klein. onze dochter zat met haar eerste verjaardag in deze maat.
licht roze: Buy Pink Lace Occasion Dress (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands deze is ook mooi Buy Butterfly Print Dress (3mths
Misschien is dit iets? https://www.sergent-major.com/layette-3-24-mois/fille/les-robes-et-jupes.html Homepagina | Filou & Friends