- sporten - werk - peuterspeelzaal of kdv van de kids en als ze straks groter zijn via hun sporten. - via dit forum - peuterzwemmen
klinkt eigenlijk ook wel logisch he. Hopelijk lukt het op de peuterspeelzaal. Heb verder de mogelijkheden helaas niet echt.
Bij ons op de PSZ hebben ze 1 keer in de maand koffieochtend Misschien als het klikt tussen de kinderen kun je ook eens koffie thuis gaan drinken en de kinderen laten spelen
heb hier nog niks gehoord over een koffieochtend eigenlijk. Maar zal eens in de gaten houden of mijn zoontje vaak met iemand speelt. Hij zit nog niet zo lang op de psz. Vind het wel moeilijk hoor om contact te zoeken met anderen. Maar merk dat ik het echt wel nodig ben ( zoals iedereen denk ik ) Mis gewoon het contact met andere mensen
Heb je in de buurt geen andere moeder/vrouwen van jouw leeftijd? Hier hoef ik naar naar buiten te stappen en ik heb aanspraak, alle kids spelen voor op een pleintje en daar zitten veel papa's en mama's bij.
In welke regio woon je eigenlijk? Wie weet krijg je hier dan wel leuke reacties! Zelf ook niet heel veel contact met andere, degene die ik heb opgedaan was met zwangerschapzwemmen, op mijn ex werk en in de supermarkt.
ik woon in flevoland. Ik heb hier in de buurt weinig van mijn leeftijd eigenlijk, meeste zijn al een stuk ouder en de kinderen dus ook. Of het is een hoi-doei relatie. De vrienden die we hebben zoeken weinig contact ( moet steeds van 1 kant komen ) en zijn eigenlijk altijd druk. Ben al jaren eigenlijk bijna altijd alleen en begin het nu echt zat te worden. Ik werk thuis als gastouder dus heb alleen maar kinderen om me heen en dus ook geen collega`s. Ben nu alleen nog maar mama en wil graag weer een moment om mezelf te kunnen zijn. Financieel hebben wij niet veel mogelijkheden, anders zou ik wel een sport gaan volgen ofzo maar helaas. Vind het met kinderen wel moeilijker hoor