Hoi dames Ik ben zo benieuwd wanneer jullie zoon/dochter zijn of haar eerste krulletjes kreeg. Mijn zoontje is nu 9 maanden en het begint aan de zijkant te krullen maar is bovenop echt nog helemaal steil. vader heeft een bos met krullen ik zelf raar haar soms slag soms steil.
Mijn dochter direct maar die is half afrikaans. Mijn zoontje begon met een maand of 3 ook wat slag te krijgen bij droog haar. Wanneer het nat was krulde het al. In de tussentijd de tondeuse erover gehad dus ben benieuwd hoe dat nu gaat worden.
Eefje had bij haar geboorte een bos krullen, nu is het bijna stijl.. Maar dat had ik zelf ook, toen ik 6 was begon het weer te krullen en nu ben ik net een schaap!
Beide zoontjes gelijk krullen zodra hun haar nast werd vanaf geboorte... De 1ste kreeg met ong 3mnd echt krullen met droog haar. 2de is nu 2mnd geweest en nog stijl als t droog is en beetje slag Zijn beide wel halfbloedjes.. ikzelf heb krullen/slag en mijn vriend heeft kroeskrullen ( als zijn haar wat langer is)
Mijn dochtertje heeft tot haar 2e jaar nauwelijks haar gehad. Vanaf toen begon het ineens te groeien en kreeg ze een kop vol krullen. (nu een bos blond haar met pijpenkrullen)
De oudste vanaf 11 maanden en nu een hoofd vol krullen. De jongste al gelijk vanaf dat er genoeg haar was om te krullen
ik vraag het me ook steeds af hoe dat zit met krulletjes want mijn dochter had bij de geboorte gewoon stijl haar... en sinds een half jaar ofzo krult het achter onder in heel erg maar bovenop is het nog steil... en hoe langer het haar word hoe meer krul onder zit... dus ik ben heel benieuwd of dat alleen onderin blijft of misschien overal komt of dat het weg gaat.. vind het wel superschattig die krullen stiekem hoop ik dus op krullen
Vanaf 8 maanden de eerste 'slag' te bespeuren vooral bovenop.... 9 maanden werd het vooral heel rommelig/warrig en vanaf 11 maanden was het hek van de dam Veel krullen hier nu
Man man heeft een gigantische bos met krullen en ikzelf stijl haar.Achter heeft ie wat slag maar nu met 15mnd wel een bos haar maar verder geen krullen.Hoop dat ze nog komen,vind het zo mooi!
Hier begon het vanaf een maand of 10 langer te worden en toen begon het wat te golven. Met een jaar toch al een mooie slag erin. We hebben het altijd kort gehouden overigens. Nu al iets te lang niet naar de kapper geweest en hij heeft zo'n mooie bos op z'n hoofd. Tis niet alleen maar krullen, maar een heerlijke slag. En hij heeft het mooie dikke haar van z'n moeder . Vind het stiekem zonde om naar de kapper te gaan nu...
mijn zoontje heeft een soort slag/krul. dit kwam toen hij een beetje haar had, je zag dat vooral achterop haartjes anders waren.
Vanaf een jaar ongeveer toen was haar haar zo'n 10 cm lang. Dat gebeurd ook met de nieuwe haren op haar voorhoofd eerst stijl en opeens begint het te krullen. Nu ook een bos blonde krullen. Er staan foto's in mijn album van vorig jaar.