misschien moeten we gewoon even verder shoppen (of geduld hebben omdat het tijdelijk niet verkrijgbaar is) op de site van Tom staat dat het gewoon bij Kruidvat / Etos / DA en drogisterij.net te koop is ProSet TOM Hair Wellness
Andelon krulspray hebben ze ook! Geeft je krullen wat meer boost en volume! haha, dus ik zit heel vaak op het werk te sprayen. Daarnaast, wax van TAFT. (niet te veel maar voor de pluis) En voor de meiden gebruik ik krulmouse en zwitsal...
curl memory up spray van l'oreal is heel fijn. Wordt verkocht bij kapsalons. En van DOOP de curl bouncing putty (the seeker) voor lang haar en je hebt er nog 1 voor kort haar. Weet even niet meer hoe die heet. Kun je via de site van DOOP bestellen.
Ik gebruik producten van Kérastase voor m'n krullen, is het enige waar ik tevreden mee ben... Ik doe ook àltijd een masker op m'n haar als ik het gewassen heb en spoel dit NIET uit! Heb anders zo'n pluizig haar...
maar elke voeld je haar dan niet vies aan? ik werk in de kapsalon met kerestase en ken de curl lijn maar als je de masker erin laat zitten voeld dat vies aan. ik merk het zelfs al als ik hem niet goed uitspoel...
Ik heb dus echt een product nodig om mijn krullen er echt in te knijpen. (dit heette ook curl activator) doe ik dat neit heb ik zo half/half dus beetje sluikerig slag haar. Als ik mijn krullen erin knijp heb ik overtuigend krullen.
Ik heb een slag in m'n haar, als ik krullen wil gebruik ik een mousse van Andrélon en föhn ik het met de diffuser.(zo'n breed ding voor op je haardroger met gaatjes en 'pinnetjes') Dan zijn het wel grove krullen. (maar ik heb dan ook geen echte krullen) Heb eigenlijk best wel makkelijk haar, als ik krullen wil doe ik dus bovenstaande, wil ik steil haar dan pak ik m'n steiltang erbij en ben ook binnen een kwartier klaar. Maar ik moet wel één van de 2 doen, anders zit het raar. (half steil, half slag)
Nee, het is een masker dat erin mag gelaten worden: Oléo Relax Nuit, noemt het. Voordien gebruikte ik een ander masker en dit deed ik dan 's avonds in m'n haar en spoelde het pas 's morgens uit (op aanraden van de kapster omdat ik zo'n droge haar heb)
Ik heb ook krullen, maar ik vind krullen die hard, vet of pluizig zijn zo lelijk. Mijn haar is bovenop gelukkig vrij stijl en dan loopt mijn haar van stijl over in grove pijpenkrullen. Ik was mijn haar 1 tot 2 keer per week met Bonacure shampoo van de kapper. Vervolgend borstel ik mijn haar en fohn mijn haar bijna droog. Dan doe ik er een paar drupjes Andrelon laagjes serum in. En vervolgens fohn ik mijn haar met de ronde fohnborstel in model. Aan mijn haar zie en voel je dus niet dat er een berg stylingproducten in zit. Daardoor hoef ik mijn haar ook niet iedere dag te wassen.