Hoi meiden, Normaal gesproken heb ik een dikke krullenbos, maar sinds ik zwanger ben lijkt het wel of mijn krullen verdwijnen. Op zijn best zit er nog een flinke slag in, maar geen pijpenkrullen meer... Van het weekend had ik het er met mijn moeder over en die vertelde dat ze vroeger ook krullen had, en nu is het bij haar helemaal steil. Kan dat door de zwangerschap komen denken jullie? Hebben jullie dat ook?
haha grappig! Je haar kan wel dikker worden had ik gelezen en misschien wordt het dan ook zwaarder en gaan je krullen uitzakken?? Mijn krullen zijn juist "krulleliger" dan ooit
Mijn haar werd ook echt stijl! Terwijl ik toch echt slag heb! Nu ik bevallen ben springt het ook meer haha
Mijn haar is nu ook liever stijl. Ik maak het altijd stijl en dan is het na 1 dag echt gedaan met me mooie gladde haar maar nu blijft het dagen netjes stijl en super zacht. Ik krijg ook altijd grijze haren tijdens mijn zwangerschap, hahaha. Was bij mijn dochter en nu weer, daarna gaat het weer weg. Wat hormonen allemaal welniet doen he.
Ik snap sowieso niets van haar....... had redelijk stijl haar maar vanaf mijn 19e/ 20e jaar ging het krullen. Uiteindelijk heb ik een enorme krullenbos gekregen die tijdens mijn zwangerschappen gewoon intact bleef maar het lijkt wel naarmate ik ouder wordt het nog steeds meer gaat krullen....... krullen zijn makkelijk dus ik hoop voor jou dat ze weer terugkomen.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook juist ineens meer krullen... Hoop dat het zo blijft, vind het leuk!
Ik kreeg bij zwangerschap van mijn 2e opeens krullen en na bevalling is dat gebleven. Zat ik eigenlijk niet op te wachten, want ik had al meer dan genoeg volume van mezelf en nu is het echt zo'n enorme bos . Ik hou het maar lang, dan is er tenminste nog iets mee te beginnen.
Nou ja, ik zie het wel. Maar ik vind het wel erg raar. Van de week maar is naar de kapper om te kijken of het weer gaat krullen als het iets lichter wordt...