Afgelopen zaterdag positief getest. Logisch dat ik van de blijde uitslag een slechte nacht had. Daarna nog 1 nacht goed geslapen en sinds maandag slaap ik maximaal 4 uit op een nacht. Ik kom nauwelijks in slaap en heel snel weer wakker. Wie heeft dit ok en hoe lang duurt dit? Had het bij mijn eerste zwangerschap ook, maar heb niet het idee dat het toen zo heftig was als nu...
Hier nog 1...... Ben nu 5 weken zwanger en het is volgens mij niet zo dat ik er zooo mee bezig ben. Zullen de hormonen wel zijn!!!
ik heb vandaag positief getest en hebal ruim 3 weken hetzelfde als jij ik kan maar niet in slaap komen (in de diepe slaap ) ik blijf woelen en draaien . ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap ,maar nu begint het wel heel snel Ho lang het toen duurde? geen idee ,ik dacht een maand ongeveer
Ik ben nu 10 weken zwanger en weet het ongeveer 4 en halve week nu, maar lig sinds dien ook hele nachten wakker! En maar draaien...heb het ook bloedheet in bed en hele rare dromen komen er voorbij... Heb geen idee hoelang dit gaat duren.. Mag van mij wel snel over zijn haha slaap liever in me bedje dan overdag (vaak) op de bank... Bij mijn zoontje had ik het ook wel gehad maar niet zo vaak! (volgens manlief ook niet) Maar zou de warmte er nu ook niet mee te maken hebben? Succes allemaal!! Liefs Bianca
hier hetzelfde ben nu ongeveer 5 of 6 weken zwanger en ik kan de slaap ook niet vatten draaien en woelen,maar als ik 1 keer slaap is het goed...
Hier nog één die slecht slaapt de laatste tijd. Rond 3 uur, half 4 word ik standaard wakker en ga dan maar naar de wc in de hoop dat ik daarna weer in slaap val, maar dat duurt vaak heel lang (ook omdat m'n vriend snurkt). Dan rond 6 uur ben ik weer wakker en lig ik weer te draaien, grrr! Gelukkig heb ik vakantie en ben ik overdag niet moe. Normaal gesproken slaap ik zo tot 10 uur als het even kan . Volgende week moet ik weer werken, hopelijk ben ik dan zo moe dat ik weer gewoon door slaap.
Ik ben overdag ook niet moe, al had ik vanmiddag even eng wegtrekker. Las op internet dat het een vaak voorkomende kwaal is, die slapeloosheid. Viel net in slaap op de bank, maar binnen 10 minuten weer wakker met een opgeladen batterijtje....
Ik heb hetzelfde.. geslapen van 23.00 tot 2.00 en toen effe wakker en nog even geslapen tot 5.. toen opgestaan omdat ik klaarwakker was.. in de middag zak ik echter wel weer in..
Hoi! hier ook een slechte slaper.. word er soms een beetje moedeloos van want overdag ben ik extreem moe.. en op bed komt de slaap niet of ik ben om 3 uur wakker tot mijn wekker gaat.. hopelijk is dit snel over!
Ik barst van de energie. Geen idee hoe dat kan. Vannacht was een diepte record met slechts anderhalf uur slaap; van kwart over 1 tot kwart voor 3
Hier nog iemand hoor. Ben nu 5 w en 1 dag en ook ik lig veel wakker. Zo irri. Ik weet het nu bijna 1.5 week en afgelopen nacht voor het eerst doorgeslapen, maar wel korte nachten hierzo. Neem het maar even voor lief, zal er wel bij horen helaas.
ik ehb net mijn zwangerschapsdagboek van de eerste zitten lezen en toen had ik het ook, tot week 6. wel bleeft het toen beperkt bij vroeg wakker zijn, rond een uur of 5. nu is het dus veel extremer en heftiger.
Jaaaaaaa vannacht voor het eerst sinds ik het weet heerlijk doorgeslapen. 8 uren aan 1. Wat een zegen. Dit had ik echt wel even nodig. Hoop het ook voor jullie meiden!
Ik was alweer om 4 uur wakker om te plassen, lag er om 00.30 in.. Heb daarna gelukkig toch nog even tot 7 kunnen slapen, maar ben toen opgestaan en beneden op de bank gaan liggen !
Oh er zijn er meer dus, wat erg hè. ik ben overdag ook extreem moe, maar kom maar niet niet in een goede diepe slaap. blijf woelen en denken, m gek van te worden. Is er helemaal niets wat we kunnen nemen? Nee hè?
Homeopatuschr dingen mag je wel denk ik? Ik lig niet te denken ofzo, kom gewoon niet in slaap en ben constant in opperste staat van paraatheid. Als dl dan in de nacht wakker wordt vanwege first, begint het hele riedeltje opnieuw.
Homeopatisch wordt ook zeer afgeraden. Meestal werken ontspanningsoefeningen of bepaalde yoga-oefeningen wel om een bepaalde rust in je lichaam te krijgen. Dat kan wel eens helpen bij het in slaap vallen. Doorslapen is natuurlijk wat lastiger.