Krullen zetten met een krultang..! HOEEEEE?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje1, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Heej dames, ik dacht vandaag: ik ga krullen zetten vanavond!
    ik sta dus net voor de spiegel wat te kloten... maar het lukt voor geen meter! telkens als ik dat ding erin zet.. oprol.. krijg ik alleen een krul waar ik hem aan het begin erin heb gezet.. neem aan dat dat niet de bedoeling is? :)

iemand tipsss?

2. Maia

Maia Niet meer actief

goed heet laten worden en hem ongeveer 20 sec op je haar houden. Bij mij gaat het altijd prima. Ook je haar goed strak oprollen.

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Eerst even schuimgel in je haar doen dan blijft het beter zitten. Wel wachten tot dit weer opgedroogd is.
    Je moet de tang langer laten zitten tot je de buitenste haren warm voelt worden. Maar als je haar gewoonweg te lang is lukt deze manier niet.
    Dan moet je warmwaterkrullers gebruiken die je vooraf kookt.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb haar tot ongeveer 5 cm onder mijn schouders... ? is dat te lang?

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nou t is maar wat je wilt , krullen wat heb ik er een hekel aan. als ik uit de douche stap dan staat men haar net zo als tina turner. lijkt wel of ik met mijn vingers in t stopkontakt gezeten heb. ik heb dus 2 weken geleden een styltang gekocht om die verrekte krullen eruit te krijgen en wat ben ik er blij mee. :)

maar goed ff ontopic.

je haar kan ook nog wel eens te lang zijn of je hebt een te dikke pluk gepakt. en ook goed lang in je haar laten zitten. wat je ook t beste kan doen is er een goedje in doen voordat je gaat krullen. dan beschadigd je haar minder snel en ook blijven de krullen beter zitten, van andrelon heb je krul control creme, is eigenlijk voor krullens haar van jezelf uit maar dit werkt ook als je gaat krullen. je haar gaat er overigens ook minder van pluizen.
    voor mijn haar gebruik ik glad en styl. is eigenlijk voor styl haar maar t werkt prima om mijn haar voor meerdere dagen styl te houden

succes ermee

susanne

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    nee hoor dat is niet te lang, niet te dikke plukken pakken dan.
    schuimgel beschermd ook tegen de hitte en het blijft er langer van zitten. als je de krullen gezet hebt NIET doorkamen maar losjes met je vingers doorkamme of je hoofd flink schudden, daarna met gellak vastspuiten, niet teveel. succes!

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou dames heeeel erg bedankt voor de tips, meerdere zijn natuurlijk welkom! ik ga het strakjes na het douchen nog een keer proberen.. en dan horen jullie wel hoe het is gegaan ;)

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Oke komt ie,
    Belangrijkst is dat je de klem van voren heb, idd beetje schuim ik deed altijd de tang erin ,haarlak erop spuiten, en dan moet je voelen als je haren heet zijn dan is hij goed. Met een vork deed ik ze altijd uitkammen.
    Ik had ook half lang haar maar ik was echt altijd meer dan een uur bezig

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

meer dan een uur?! woeiii mag ik wel opschieten zeg!

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeeeej dames! het is gelukt hoor! heb een beetje een cobinatie van stijl en krullen gemaakt! ziet er heel leuk uit (al zeg ik het zelf hahaha) bedankt voor alle tips en video's!

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Foto!
    Foto!

:)

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik beoordeel graag mee of het idd leuk zit, dus een foto!

Deel Deze Pagina