Ik ga het zo ook proberen, de sok methode want heb geen haarband hier. Ben benieuwd. Maar hoe rol je nou inderdaad dat eerste stuk erin??
ik heb net t puntje van mijn haar een slagje zelf eromheen gewikeld en van daaruit gaan rollen.. en t zit.. en zit ook nog best stevig..
Er gaat een hele wereld voor mij open ik ga die sok morgen uitproberen. Ben heel benieuwd of het werkt.
Leuk topic, heb de sok er nu in wou het gelijk proberen. Net een dikke knot, opzich wel stevig. Begin stukje is even rottig indraaien. Ben echt benieuwd morgen.
Morgen het hele topic vol foto's? zal de mijne morgen erop zetten, zit hier ook met een (volgens mijn vent, dan) Sok-kop!
Wat een slimme methode. Ik heb me bescheurd om de filmpjes met haarband en sokken en de opmerkingen hier.
Als dat net zo goed werkt als een ingevlochten vlecht (voor kleine slagen in het haar) dan wil ik dat weleens proberen. Alleen dan wel de sokdinges, want een haarband bezit ik niet eens.
Nou, heb een haarband laten halen en zit er nu ook zo bij.. Jammer dan ik net een flink stuk van mn haar eraf heb laten knippen, de sokmethode was ook leuk geweest. Heb wel wat haarlak gebruikt, heb dik zwaar haar. Ik ga morgen op vakantie,weet niet of ik een foto kan plaatsten..
Dit is echt cool zeg.. ik ga morgen fftjes om een haarband en dan ga ik het binnenkort echt proberen! Heb best lang haar, ben benieuwd!