bij mij is het ook goed gelukt, ik heb mijn haar vandaag fijn op kunnen steken! goede tip dus. Bedankt.
Dat was de sok, maar rond 01:00 snachts overgegaan op gedraaide knotjes. De sok had besloten zich uit mijn haar te worstelen en gezellig naast me te komen liggen Vind het voor de combi eigenlijk wel goed gelukt, meestal is er sochtends nog een liter haarlak voor nodig om te blijven zitten maar nu zit er niks in en hangen mn krullen er nog prima bij
He.. had meer foto's verwacht Ik heb net een haarband gekocht en al eventjes geoefend net.. Ga m er vanavond goed indraaien. Heb vanmiddag na de douche mousse in mijn haar gedaan en vanavond dus de haarlak erbij. Kijken of het blijft zitten (zwaar haar)!
ga t dadelijk ook even indraaien als de kids slapen . heb alleen geen mouse !!! kan t ook met een beetje haarlak ????
Tja, begrijpend lezen is ook een kunst hè Ik zit nu met een sok op mijn hoofd, maar het viel niet mee om mijn haar erin te krijgen. Heb dus ook niet veel hoop dat het goed gaat.
nou heb t ingedraaid !! lijkt wel zon kapsel uit de jaren 30 hahaha. mn vrien kwam net thuis en hij zegt wa heb jij nou op je kop . en me dochtertje was aan t roepen dus ging erheen zegt ze heeee mamaaaaa wat heb jij in je hoofd hahahaha.. ben benieuwd of t lukt ....
Ik lig ook in bed met Sok . Heb er een foto van maar post vanaf mijn tel, dus kan hem niet plaatsen. Hoop morgen op mooi resultaat, al twijfel ik of het wel nat genoeg was...
Moest het nat dan? Ik zit hier met die haarband maar baal dr wel een beetje van dat ik geen haarnetje ofzo heb. Morgen s kopen als er een beetje krul in zit..
Gelukkig heb ik al krullen van mezelf Zij moet later de jongens van zich af slaan! Wat een mooie dochter heb je
Rundeeprunwild: je moest de staart een beetje natspuiten begreep ik, dus dat heb ik gedaan. Had ook begin van de aaf met zoontje gedouched dus het was nog een beetje klam . ik ga altijd na de fles nog even lekker slapen in het weekend, zometeen dus. Ik laat de sok nog even zitten ( hij zit nog best goed trouwens) en dan show ik het resultaat om een uur of 11 .
Oke ben benieuwd! Hier is t op zich goed gegaan.. heb alleen de fout gemaakt om mn haar uit te borstelen.. krullen er grotendeels weer uit.. Ik ga het vanavond weer doen, maar dan doe ik ze wat strakker en achterin niet opgepropt Had nu allemaal klitten(vandaar dat ik het uitborstelde) denk dat ik binnenkort die sok ook ga proberen!
Haarband was dus geen succes hihi. Had gisteravond voor ik naar bed ging mn haar gewassen, beetje op laten drogen. om de haarband gdraaid, maar omdat t zo lang en dik is, ging dat nogal lastig. Vanmorgen was mn haar nog wat klam en zat helemaal vast om de haarband. Die heb ik gewoon in stukken moeten knippen haha. Die methode ga ik dus niet meer gebruiken
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe doe je dat met die sok maak je er een knoop in of iets? Wil het namelijk ook wel proberen