nou dat krijg ik dus echt niet voor elkaar hopen dat t vlechtje ook werkt! @saja; ja ik spuit t daarna nog ff in met lak
Ik zou nog even posten! Heb van mezelf echt heeeel stijl haar, dus vond het resultaat van de sok erg leuk! Ik zal foto plaatsen, het is wat minder pluizig dan dat het lijkt op de foto, maar kon het niet beter voor elkaar krijgen. Wel is het er vrij snel uitgezak, uurtje of 11 uitgehaald en om 4 uur was ik wel weer krulloos .
zal ook eens een sok gaan verknippen haha.. heb vanmezelf al wel iets slag (nou,als ik er mousse ingooi heb ik echt wel goed slag van mezelf,maar na een uur is het er alweer uit ) ben benieuwd hoe t eruit ziet met sok
Hier zit het er ook in,ben erg benieuwd naar morgen heb namelijk mijn haar in laagjes Dus hoop dat het lukt!
Hier zit het er ook in! Ben benieuwd en ben ook erg benieuwd of het blijft zitten als ik slaap hahaha
Zit erover te denken om een haarnetje ofzo aan te schaffen.. Denk zomaar dan het 's ochtends netter zit als zonder netje
Rundeeprunwild: tnx hihi. Vond het resultaat ook wel gaaf! Nu even bedenken wat ik er in kan doen waardoor het beter blijft zitten. Misschien iets van spraygel. Mijn haar is normaal echt superstijl dus het oogt heel anders. Ben benieuwd naar jouw kreejasie
Hier is de band helemaal naar achter gezakt Zal m er rond half 11 uithalen. Hoop dat t toch nog een beetje is gelukt. Zo zittie nu;
Ik heb dit twee maanden geleden ook geprobeerd. Werkt top. Helaas heb ik mijn haar geknipt en kan het nu even niet. View attachment 241392 View attachment 241394