Wat een geweldige kids zeg! Ik vind krullen ook erg mooi! Ik heb ze niet, mn vriend wel, maar pas sinds hij 16 jaar is (vaag he?) Hij is er trouwens helemaal niet blij mee, maar ik vind het super! Hij heeft zwart haar, en echt mooie krullen! Mn zoon had krullen tot zn 2,5 jaar, ineens word zn haar steeds stijler, al zit er dik in dat hij op latere leeftijd ook ineens weer krullen krijgt. Dochter is geboren met een bos haar, en heeft krullen, worden er steeds meer. Al denk ik dat ze die misschien ook kwijt is op 2 jarige leeftijd. We zien het wel..
Mijn zoon heeft ook een mooie krullenbol, maar ik plaats ivm zwanger willen worden en ik dit nog even geheim wil houden, even geen foto's meer op dit openbare forum Ik blijf het topic volgen en in de toekomst zeker een foto komen posten!
wat lekker ventje zeg!! vraagje...had hij direct al zulke krulletjes? of kwam dat later.. ik merk ana mijn zoontje dat zn haar ook heel gewillig/krullend is, naarmate het langer wordt..wil het ook laten groeien..tis super dik..en wil ff kijekn wat voor kapsels hem allemaal staan.. (manlief en ik beide met pijpenkrullen geboren, maar zoon met stijl haar geboren, toen met tondeuse rond 4,5 mnd gegaan en nu is het dus heel dik en krullend ana het worden) maar dan krijg je ook van die "rot" periodes...dat het haar net ff niet zit..of had jij dat niet!? of valt het wel mee!? nu doe ike r gel in enz...wnat anders is het ehct niks haha
@Moonfairy... heel mooi zeg! @Fafje.. Kick werd geboren met piepkleine krulletjes maar dat werd hartstikke stijl na het nesthaar. Hier een foto van de avond voor zijn eerste verjaardag.. Je ziet het...dat stelde nog niet al veel voor... Kick is pas een keer of 6 in zijn leven naar de kapper geweest!!
Zelfs met z'n tweede verjaardag kan je nog niet spreken van een uitbundige krullen bos... maar toen kwamen ze er wel in... als het nat was dan zag je al dat het flink opkrulde
Cygnet, goh wat een verschil heh!!! ja ik heb dus ook het idee dat het meer wordt...tja zal gewoon door die periodes heen moeten om het resultaat te willen zien! ehct een cutie hoor
WAt een prachtige krullenkoppies! Onze Jaime werd geboren met zwart stijl haar. Alles ging weg en er kwam dun wit haar terug. Met dat het langer werd kwamen er steeds meer krullen in. Eerst van die vleugeltjes aan de zijkant en nu toch een beste bos met krullen. Ze heeft daardoor jammergenoeg wel heel vervelend haar, het klit heel snel! Ben heel benieuwd of mijn zoontje ook van zulke krullen krijgt. Overigens heb ik zelf niet echt krullen, beetje slag, mijn man heeft heel veel kleine krulletjes. Hier een foto van mijn krullebolletje:
't Is alsof ik naar mijn eigen meisje kijk Misha heeft precies hetzelfde haar Lucia, qua lengte, kleur, krullen en zelfs het kruintje zit op dezelfde plek. Zal eerdaags eens een foto maken van de achterkant, kun je het zelf ook zien... Verder zien ik hier ontzettend veel schatige krullenkoppies, zo mooi bij die kleintjes...
Hier 2 kinderen die kaal geboren zijn en tot hun 2de jaar niet veel haar hadden/hebben. Ik had/heb pijpekrullen en papa een grote bos met kroeskrullen. Mr K heeft stijl haar (maar dat schijnt papa vroeger ook gehad te hebben totdat hij tiener werd en het begon te krullen als een gek) Bij Ms K beginnen we toch de eerste krullen te ontdekken nu het langer wordt. Kijk maar, het is alleen ontzettend gepluist aan de achterkant, iemand een idee wat ik daarvoor het beste kan gebruiken om het goed doorkambaar te maken.
Hier ons krullenmeisje... ik hoop dat ze haar krullen mag houden, vindt dat zoooo mooi staan! *edit: Krijg de foto niet goed erop
onze krullenbol wordt in nov 6, en is voor het eerst naar de kapper geweest toen hij 2 was, was nagenoeg kaal....en nu een flinke krullenkoppie! heb altijd gezegd dat ik een kindje met krullen of met rooie haren zou krijgen.... Luka is blond met krullen, en Mika lijkt toch wat rossig te worden Bekijk bijlage 161425
Onze dochter begint nu ook krullen te krijgen. Haar haar begint nu eindelijk te groeien, ze is nu bijna 2. Ze lijkt uiterlijk veel op mij, maar de krullen heeft ze van papa. Vind het erg mooi! Ze staat niet zo heel mooi op deze foto maar je kunt haar haar goed zien zo. Bekijk bijlage 161426