Klopt Joyce met de reputatie van mijn kinderen . Ik zal inderdaad eerst in hun elleboog moeten testen of er geen allergische reactie komt voor dat ik het daadwerkelijk ga gebruiken. Maar goed we gaan gewoon 1 ding halen en dat proberen en hopen dat het meteen goed is, is het niet goed gebruik ik het wel voor mezelf
Smurf hier heeft ook een flink bos krullen.. ik heb slag en mijn vriend kleine krullen. Ze is geboren met veel zwart stijl haar..en voor der eerste verjaardag zaten er al krullen in en werd t bruin.. nu is t eigenlijk donker blond, met nog meer krullen. Ik moest wel goed zoeken naar een foto... ze wilt altijd een staartje in t gekke is hier wel dat ze, als je een staartje in doet, een stuk stijl haar heeft en dan alleen aan de onderkant krullen.
Wat een mooie krullen allemaal! Hier geen krul te bespeuren en eerlijk gezegd bij mijn dochter op wat sprieten na amper haar te bespeuren. We zijn hier gezegend met het melkboerenhondenhaar...
Dochterlief heeft op haar 1e verjaardag meer krullen dat zoonlief had dus dat belooft nog wat! Leuk hoor; twee (B) engeltjes in huis!
Bij mijn dochtertje begon het pas te krullen toen ze bijna 3 jaar was, daarvoor niet, dus je weet maar nooit .
Bekijk bijlage 162073 Mijn mannetje. Tot een jaar of 2 heeft hij kleinere krulletjes gehad, maar zijn haar is zwaar/dik dus ze worden steeds groter.. (hoop dat de krullen blijven!)
Bekijk bijlage 162074 En de krullen van mijn meisje.. Zij heeft veel lichter haar, dus kleinere krulletjes..
wat een leuke krullekoppies allemaal zeg!!!! ik ben er dus ook mee geboren, pijpekrullen..maar had het stiekem een x geknipt (was een jaar of 4) en kwma nooooooit meer terug, integendeel ehct mega stijl...dat mensen nu vaak zeggen, gebruik je een stijltang..e.hct irritant..vind het zo jammer.....!
Waarom als ik vragen mag? Is heeeeeeeeel lang geleden dat ik die film heb gezien en leg even geen link..?
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/the_blue_lagoon_dvd.jpg T kwam eigenlijk ook door die ketting maar daar kan ik geen foto van vinden. (van die jongen met ketting he)
http://www.elite-view.com/art/Movie_Poster/Romances/10103280A~Christopher-Atkins-Blue-Lagoon-Posters.jpg
Mooi!!! Echt heel mooi! Onze jongens hebben geen krullen, terwijl ik en me vriend allebei veel krullen hebben.
nou ik moest er ook aan denken! hihi die ketting en die krullen, wie weet willen ze nog eens een vervolg, kan je zoon mee doen
Wauw...wat een mooie krullenkoppies allemaal! Hier ook 1 meisje met heel veel krullen en 1 meisje met beginnende krullen. Ik hoop zo dat ze het houden, het staat zo mooi! Bij Juul begon het te krullen rond 6 mnd en bij Emma nu al! Ik was het trouwens gewoon met anti-klit van zwitsal en gebruik een anti-klit spray van Gliss Kur, de roze, die ruikt heerlijk en is heel goed. Als ze een bad-hair day heeft, gebruik ik de krul activator van Andrelon. Zal ook eens foto's plaatsen van mijn meisjes
En nog 1 van de jongste...geen charmante foto, maar is puur genomen om de eerste krulletjes vast te leggen