Mijn zoon heeft een beetje krullend haar. Achterop waar zijn hoofd de bank raakt, het autostoeltje raakt etc. gaat het altijd enorm pluizen. Nu is mijn haar steiler dan steil dus ik heb geen idee wat ik ermee aan moet. Heeft iemand de oplossing? Ik vind het zo leuk staan dus zonde om de schaar erin te zetten!
Mijn dochters hebben steil haar, maar dat ziet er ook zo uit. Hier helpt babylotion en dan goed kammen redelijk.
Hier een dochter met dit haar. Ik heb gliss kur total repair gekocht. De roze variant. Ik spuit dat wat in mijn handen en kneed dat in haar haar. Wordt er heel zacht van. Anders kwam ik er niet eens met een borstel door. Dit was haar ochtend look....
Hier eentje met een enorme bos krullen. In de ochtend is het net een ragebol. Het enige wat hier goed werkt, is onder de douche. Wat cremespoeling, kammen, wassen en op laten drogen Zijden hoofdkussenhoes etc schijnt ook te helpen, maar hier wil dochter daar niets van weten. Als het ragebolgehalte nog niet te groot is, wil krullen crème ook nog wel helpen.
Mijn zoon wordt morgen 2 en haren wassen is op het moment drama. Dikke tranen, dikke paniek. Dus elke ochtend z'n haar wassen zie ik nu niet zo zitten
Hier ging dat over toen het haar iets langer werd. Tot die tijd deed ik er antiklit-spray in (zelf gemaakt met een beetje conditioner + water). Kleinnnn beetje kokosolie werkte vaak ook wel, maar echt maar heeeel weinig anders wordt het meteen súper vettig
Ik lees even mee... hier ook een getoupeerde achterzijde na het slapen! Nat maken met een natte doek, beetje zwitsal goedemorgen lotion erop en kammen met een speciale borstel. Wij badderen hier ook meestal in de avond.
Hier nog zo één! Maar dan heeft dochter al langer haar. Ik was het zo weinig mogelijk met shampoo. Wel cremespoeling. Als het erg droog is doe ik er haarolie in van Kruidvat (Moroccan Argan olie) ruikt heel lekker ook! https://www.kruidvat.nl/kruidvat-moroccan-argan-haarolie/p/3151499 Verder gebruik ik een waterspuit voor haar paardenstaart. Dan knijp/kneed ik alles samen en veranderen de pluizen in krullen. Maar dat haar hangt los en schuurt niet ergens tegenaan.