Ik wil zo graag bevallen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Baby09, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik ben het zat, ben echt op. Heb al vanaf week 6 bi en mijn buik staat zo onwijs strak dat ik bang ben dat het gaat scheuren. Daarbij doen mijn bovenste buikspier onwijs zeer. Nouja klaag klaag klaag.. weet niet wat ik hiermee wil bereiken dus eigenlijk best nutteloos..

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Kun je naar buiten? Lukt het om met de BI een stuk te gaan wandelen of ergens naartoe met de auto? Even je zinnen verzetten, beetje uitwaaien en je hoofd leeg maken. En wie weet zorgt die rust wel voor de 'juiste' ontspanning ;)

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Of het lukt of niet we gaan zo lekker naar het park om te wandelen :) gisteren lekker wezen shoppen nog voor de beeb. Probeer ook mn zinnen te verzetten en het ene moment denk ik ze moet eruit en het andere moment denk ik ben blij dat ze er nog in zit, heel dubbel dus.. voor de rest hebben we al seks gehad, heb mn hielen al gemasseerd en pittig gegeten, ze wil gewoon niet haha. Hoop dat het wandelen wat gaat helpen :D

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik ben nog niet zo ver als jij maar ik snap je wel...

Ik ben het ook zoooo zat...en heb ook het dubbel gevoel...Ik heb ook BI maar vanaf wk 20 zo beetje..Maar vanaf wk 8 tot wk 34 8 keer in het zkh gelegen met uitdroging en lichte contracties...ik zit nu ook veel op ZP om tips op te doen om me hoofd te kunnen verzetten...gelukkig kan je hier lekker van je af schrijven...ik hoop dat je snel begint..

Liefs

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    die van mij ligt wel een wk voor op groei zit nu ergens op de 37 wk zowiezo...

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dan hoop ik niet voor je dat je net zo lang door moet als hier :)

Probeer je zinnen te verzetten. Ga iets doen en probeer niet alleen met bevallen bezig te zijn. De kleine komt toch pas wanneer hij er klaar voor is. (en niet na ananas, sex of bitter lemon :) )

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook 1 die groter is dan de gemiddelden maar dat weerhoudt em niet van lekker blijven zitten in mama's buik :D

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    O zie dat je al over de 40 wk bent...Hopen dt het voor jou dan ook snel begint:D...

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nee idd..ze bepalen het zelf...maar bedoelde meer van dat het niet zo ramp is als hij nu wil komen ;) hihihi...

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    40.5 vandaag maar het moet nog 2 dagen blijven zitten want heb morgen een belangrijk gesprek die ik liever niet wil afzeggen. :)

Maakt me niets uit hoor, al loop ik tot 42 weken.
    De kleine heeft het blijkbaar goed en wat is nu die laatste 1.5 week wachten? Een zucht en het is om ;)

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Haha oke dus nog ff wachten dus..en ja 1.5 week is zo voorbij...voor mij nog 6 weken en het is ook voorbij tandjes op mekaar en het is voor mij ook zover:D

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Is het jullie eerste kindje? Ik merk namelijk dat ik nu bij de 2e wel een stuk rustiger kan zitten, ik laat het maar gewoon gebeuren en wacht af tot de baby zich aandient. Maar bij mijn eerste had ik ook zo'n onrustig gevoel hoor... Uiteindelijk is ze pas met 40 + 6 geboren, dus wie weet zit je nog even te wachten...

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ja bij mij is het de eerste..

14. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hier nog iemand die maar wat graag wil bevallen!

Heb geen BI, maar het hoofdje drukt op een zenuw, waardoor ik erg moeilijk loop/strompel. Heb al een zoon van 1,5 dus dat is extra zwaar.

Daarnaast herken ik de strakke huid ook heel goed. Heb em al regelmatig voelen scheuren en dat doet echt ontzettend pijn! Heftig!

Dus laat die weeen maar komen, ik ben er klaar voor :D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Met 36 weken zou ik het nog niet willen hoor. Is toch alleen maar beter dat hij of zij voorlopig nog even blijft zitten. Vind 6 weken van te voren wel een beetje vroeg om te hopen dat de weeen beginnen.

Hier net als Joekie ook al over de 40 weken heen. En ben het bet wel beu maar goed het komt als het komt en we wachten maar af ook al doet alles zeer en kom je bijna niet meer vooruit.
    Mijn eerste zoontje kwam gewoon netjes op de uitgerekende dag en daar leef je toch naar toe en dan is elke dag dat je er overheen gaat een beetje een tegen valler...gelukkig is er nog nooit een kindje blijven zitten dus deze komt er ook wel uit. ;):D

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    6 weken??? 4 weken een zwangerschap kan uitlopen tot 42 weken maar dan ga je overtijd...dus 4 weken vroeger vind ik niet zo erg...en daarbij hij ligt ook nog is op groei voor...en vanaf wk 37 mag je al thuis bevallen...

17. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Je moet gewoon nog even geduld hebben ;) ;)

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik wil ook wel bevallen, vooral omdat ik steeds minder kan met 2 kleintjes in huis van 17 mnd. 36 wkn is nog vroeg hoor zou ik niet willen, ben met 36.2 wkn bevallen van mijn tweeling zij moesten 2 wkn in het ziekenhuis blijven, dus hopen op 36 wkn zou ik niet doen. Ik hou zelf nu maar rekening met 42 weken, dan valt het altijd mee als het eerder begint. Ik heb nu ook wel zoiets van kom maar op ik ben er klaar voor, maarja de baby moet er ook klaar voor zijn.. Ach het heeft ook wel wat toch.. Dat afwachten wanneer het nu begint en ze komt.. Dat is het mooie aan kinderen krijgen, het is zo onvoorspelbaar!

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja idd..andere keus heb je toch niet...ben alweer twee dagen en nachten aan het rond lopen met lichte krampen..die hevige worden en weeer afzakken en de hepe dag harde buiken...maar heb sinds vandaag ook griepig gevoel..warm..koud..hoofdpijn..weet niet zo goed wat ik hiermee wweer moet..

en over bevallen ach zie wel wanneer die kokt had gwn weer ff een dip momentje van de week..dat hebben we allemaal denk ik wel is..;)

20. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Idd denk dat we allemaal weleens een dip hebben. En kan me voorstellen dat je het soms even zat bent. Zelf hoop ik wil je ook dat het pas na de 37 weken komt. 37 was voor mij oké maar nu ik bijna 39 weken ben mag het echt wel beginnen.. daarbij heb ik ook heel veel zorgen, bang dat mn placenta het begeeft enz enz denk dat dat ook erg meespeelt. Ook hebben wij bijna 3 jaar op een zwangerschap moeten wachten en is mijn geduld nu op :)
    Ik ben vandaag ook niet echt lekker, supermoe en gewoon niet lekker in mn vel. Hoop dat ze morgen willen kijken of er iets gaande is..
    Succes meiden!

Deel Deze Pagina