Wat is het ergste wat jij jouw kind ooit PER ONGELUK hebt 'aangedaan'?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door waxinelichtje, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Dus ben jij weleens met je kind in je armen tegen een deur aangebotst met zijn hoofdje of met zijn vinger tussen de deur omdat jij die opendeed en niet zag dat hij/zij erachter stond.... dit soort situaties van pure pech of onoplettendheid..

zo heeft mijn man dus in het vingertje van onze zoon geknipt tijdens het nagels knippen.. arm jochie:)

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Eerste keer nagels knippen en idd ook een stukje in de vinger geknipt.

Man heeft een keer de deur dichtgetrokken toen zoontje z'n vingers er tussen had incl. 'nog even aantrekken want de deur klemt'.

Toen de bodem van de ledikant net naar beneden was gezet, had ik daar even niet aangedacht. Ik dacht dat ik al bij z'n matras was, maar dat was dus niet zo. Wel een zachte landing.

En natuurlijk heel vaak zoontje om ver gelopen omdat hij ineens achter me stond.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Oei die met de nagelkomt mij bekend voor, vervolgens raakte het ook nog ontstoken. Wat ik enorm erg vond was dat mijn mobiel vielop mijn dochter. Wat voelde ik mij rot :eek:

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vanmiddag m'n jongste meisje d'r hoofd tegen de auto aangebeukt omdat ik op de stomme ganzen zat te letten die ons wilden aanvallen (begreep toen ook ineens waarom er precies 3 plekjes achter elkaar vrij waren in de mega drukke winkelstraat waar ik moest zijn!) echt heel sneu :(

En enkele jaren geleden in mijn oudste dochter haar vingertje geknipt met de nagel schaar... Zo zielig!!

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Deur dicht trekken met vingers ertussen is ons één keer overkomen. Idd nog even aantrekken :(

Meest debiele actie was dat ik mijn zoontje zag vallen en in een reflex mijn arm en voet uitstak om hem te vangen. Helaas had ik een flesje spa in mijn hand die tegen zijn hoofd vloog en landde hij met zijn borst op mijn voet waardoor ik hem ook nog eens schopte. Echt, hoe krijg je het voor elkaar :)

6. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik heb eens de autodeur hard dichtgeslagen met mijn dochter van toen 10 maand op m'n arm, zat haar teentje ertussen. En paar maanden geleden was ze bijna haar vingertopje kwijt omdat ik niet zag dat ons paard haar vinger aanzag voor wortel.

7. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    Mijn oudste dochter liep te etteren met een liniaal. Ik had haar al meerdere keren een waarschuwing gegeven en toen zei ik dat ze de liniaal kon inleveren. Dit weigerde mevrouw dus ik wil hem uit haar handen pakken. Mevrouw is niet bereid om mee te werken dus ik rits die liniaal uit haar handen. Iets te hard blijkbaar... Ze kijkt me aan, begint te huilen en ik dacht gewoon dat ze heel boos was. Maar toen opende ze haar hand... Oops. Behoorlijke snee in haar hand. Niet diep ofzo maar wel een lange snee met wat bloed. Toen hebben we maar even heel lang geknuffeld samen.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.869
    5.107
    113
    Onze oudste is wel eens van ons bed gerold. Lette even niet op en daar lag ze. En die keren dat ze haar hoofd heeft stoot als ik haar in de auto wil zetten of halen.. Dat is onwijs vaak gebeurd en gebeurd me nu weer bij de jongste twee

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hier ook de vinger tussen de deur en nog even aantrekken..
    echt zo erg..
    paar weken later trok mijn man per ongeluk de deur dicht met mijn vingers ertussen..
    ik heb geweten hoe het gevoeld heeft bij mijn dochter..
    en 'gebroken' botten stiekem knijpen/prikken of het wel echt zoveel pijn doet als dochter zegt (wat zelden zo is..)
    maar dat is eigenlijk alleen per ongeluk als dochter het ziet;)

10. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    De jongste lag een keer in de wagenbak te slapen boven op onze slaapkamer. Nu zit er aan de binnenkant van de bak een ritssluiting voor het dekentje als je naar buiten gaat. Het was heet op de slaapkamer dus dat dekje eraf gehaald en zelf lag ze op haar blote voetjes. Wordt ze ineens hysterisch boven. Ik schrok me naar! Zie ik ineens allemaal bloed aan de zijkant van het bedje en ook tussen haat teentjes bloed. Heeft ze zich schijnbaar opengehaald aan de rits. Zo zielig!

11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.140
    113
    Home
    de eerste keer nagels knippen
    ik heb me daar zo schuldig over gevoeld
    en een keer zijn hoofd tegen de deur van de auto omdat ik niet goed oplette

de jongste is van het bed gerold een hele harde klap maar ze had buiten de schrik om niks

12. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Bed bank vallen hoofd stoten telefoon op hoofd laten vallen heb het allemaal mee gemaakt

13. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Of de eerste keer dat ze ontdekte dat ze kon staan in de Tummy Tub. We waren net in de fase dat ze zelf bleef zitten en dat je dus best even een handdoekje of fles shampoo kon pakken als zij in het badje zat. Toen ging ze opeens staan en vloog met Tummy en al over de badkamervloer (we hebben geen standaard en geen bad). Ze eindigde met haar neusje op het putje. Krijsen! Ach, dat was zo zielig. Sindsdien let ik veel beter op, maar met het nieuwe badje kan ze gelukkig niet omvallen :)

14. Ansji

Ansji Niet meer actief

Met nagels knippen in de vinger geknipt, zo erg!

Alle keren dat mijn dochters hun hoofd hebben gestoten met in en uit de autostoel halen.

Mijn oudste dochter heeft als baby eens mijn tand in haar hoofdje gekregen, ik moest lachen en ik had haar vast, ze gooide haar hoofd tegen mijn gezicht aan in haar vrolijke bui. Resultaat, ze kwam met haar bolletje tegen mijn tanden aan. Ze had er ook echt een flinke blauwe plek en een mini bultje van op haar hoofdje.

Mijn jongste dochter is eens met haar handjes tussen haar kinderstoeltje en de tafel geklemd geraakt omdat ik haar aanschoof en te laat zag dat haar handjes de rand nog vast hadden.

Er zijn vast nog wel meer dingen die ik per ongeluk gedaan heb, maar dit zijn wel de gevallen die me het eerst te binnen schieten.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Alle drie al ontelbaar vaak met hun hoofd tegen het dak van de auto bij het er in en eruit tillen. Of tegen de deurpost als ik ze vast heb.

Oudste is wel eens van de commode afgevallen omdat ik dacht dat ze nog niet kon rollen.

Met de jongste ben ik toen ze drie maanden was van de trap gevallen. Zij had niets, maar ik een arm in t gips.

Over m'n kind gestruikeld die ineens achter mij stond waardoor zij ook keihard onderuit ging.

Vingers tussen de deur..

Achja, worden ze hard van :D

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als pasgeboren baby met het fontanel tegen de deurkruk geknald, in dr vingertje geknipt (ik lees hier dat het vaker voorkomt lol).

Mijn man zwaaide altijd graag met onze dochter aan dr armpjes; gillen van plezier, ze vond het zo leuk. Tot er iets uit de kom vloog (zondagsarmpje noemen ze dat wel). Echt hij voelt zich tot op de dag van vandaag nog schuldig. Gelukkig had dochterlief er geen pijn aan toen hij er weer in zat ;)

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Wel heel fijn ( voor de kindjes natuurlijk niet :p ) om te lezen dat het gelukkig allemaal vaker voorkomt.

18. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Zo zijn wij erachter gekomen dat onze oudste om kon rollen toen ze van de commode afrolde..... met als resultaat een flinke bult op haar hoofd en een wekadvies nadat we voor de zekerheid toch maar even bij de huisartsenpost moesten komen:)
    Was zo geschrokken, heb zelf flink staan janken!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus bij Aiden...en ik was de dader. Aiden was net een jaar oud toen het gebeurde en het bloeden wilde niet stoppen, dus belandden we ook nog op de Eerste Hulp :).

En Finley viel vorig jaar toen hij 2 jaar oud was pardoes uit mijn armen op een druk schoolplein terwijl we op Aiden aan het wachten waren.
    Hij was vervelend en ik wilde hem optillen, maar ik had hem net opgetild en hij kukelde zo plat voorover uit mijn armen op de tegels! Bloed en gillende ouders om mij heen en ik schaamde me ook nog eens kapot naast dat ik me erg schuldig voelde. Hij had een dikke blauwe neus en zijn tand door de lip. En moest vreselijk huilen.
    Gauw Aiden opgehaald en thuis de huisarts opgebeld. Moesten direct langskomen. In de auto viel Finley in slaap, maar ik dacht dat hij wegviel ofzo. Zat helemaal overstuur te huilen in mijn auto. Voelde me zo vreselijk schuldig.
    Gelukkig was er niks aan de hand en was zijn neusje niet gebroken.

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier een keer gevallen met mn zoontje toen hij een paar maanden oud was.. Struikelde over een opstapje van 2 cm en had hem tegen me aan gedrukt.. Heb zelf de val proberen te breken met mn gezicht.. Dat heb ik geweten haha..

Ow en ook een keer dat zoontje iets uit de la wilde pakken die een kiertje open stond.. Ik dacht doe hem gauw dicht maar hij was sneller en zat er met zn vingers tussen.. Die blik.. Mam.. Hoe kon je dat doen.. :p

Deel Deze Pagina