Hallo iedereen! Ik had gisteren ook een berichtje bij zwanger neergezet met een positieve test. Of in ied geval de vraag of dat was. Ik had een streepje binnen 5 minuten en niemand had twijfels en zeiden allemaal dat ik zwanger was. Toch vanochtend opnieuw heb getest. Omdat de test goed duidelijk was maar toch vond ik de streep te licht. Ik hoorde dat je HCG na een dag verdubbeld vandaar dat ik weer een test deed. Binnen 5 minuten niets te zien...binnen 10 minuten wel. Ik heb de foto er maar bij gedaan. Maar na 5 minuten mag je eigenlijk toch niet meer kijken? Ik ben gewoon verbaasd dat je dan wel een streepje kan krijgen, waarom doe je dan nog zon test denk je dan:S, we raken er alleen maar van in de war haha. Oh ja ik heb een cyclus tussen 28 en 31. Vandaag is dag 29.. dus me regels kunnen nog zeker komen.
sjow die is wel erg duidelijk! volgens mij ben je gewoon zwanger! zeker als het nog binnen de 10 min. was
Die is zeker positief! Gefeliciteerd. En dat de streep niet donkerder is dan gister, hoeft helemaal niks te zeggen, de een maakt sneller hcg aan dan de ander
HCG schijnt om de twee dagen te verdubbelen. Dit is echt geen indrooglijntje hoor! Mooie positieve test. Soms zit er wat afscheiding (wat bij een zwangerschap best vaak voorkomt) in de urine, waardoor het iets dikkerder is en wat langzamer door de test opgenomen wordt. Misschien dar het daarom iets langer duurde voordat het positief werd. Maar je bent zwanger hoor! De anders nog een CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger.
dag dames! Ik heb hem toch opnieuw gedaan en goeie vriendin van mij heeft de tijd in de gaten gehouden. Ik kreeg een klein streepje voor 5 minuten en op 5 minuten ong hetzelfde als ik hier al had geplaatst. Het is nog zo onwerkelijk! Maar bedankt voor jullie reacties en sorry dat jullie even op die van mij moesten wachten. Liefs