Ha Anne, Heb je weer gevonden hoor! Ik zeg ook: je bent zwanger!!! Begrijp goed dat je twijfeld maar zoals ik je al smsde (hoe schrijf je dat???) een test zoekt naar hcg. Als hij hcg vindt, krijg je een streep en een streep betekend ZWANGER!!! Gewoon nog ff geduld en op je nod of erna weer testen en dan zal je zeker een knal positieve test hebben!!! KOMT GOED!!!!
Streep is streep zou ik zo zeggen, maar als je je er nog niet gemakkelijk bij voelt dan wacht je toch nog een paar daagjes. Maakt niet uit hoor, alleen geven testen geen streepjes als er geen hcg aanwezig is. Dus mocht je toch nog ongi worden (waar we allemaal niet vanuitgaan) dan heeft er toch iets gezeten. Laat maar weten dan geven we je naam een ander kleurtje.
jOEHEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! en zoooo hooort dat!!!!!!.... whahahaha.. GEWELDIG... en zo herkenbaar.....net zo rap als hier.....super hoor.. zit helemaal te stuiteren op mijn stoel... maar ik zal heeeeeell erg ssssssssssssssssssst doen...hihihhihi... Rokje lenen??? knuffie meid...
Apart dat de VK die gebruikt, mijn gyn heeft hem heel sterk afgeraden . Overigens zijn gyn's en VK's erg tegen te vroeg testen en zeker met ultra gevoelige testen. Maar ach, als je op andere testen een streep had zal het zeker hartstikke zwanger zijn . Hij gaf bij mij dus een zeer licht streepje en was vals posi, dit geldt overigens ook voor predictor hoor. De rest van de testen heb ik geen opmerkingen over .
Hoi, Heb inmiddels 1 test van Kruidvat 2 voor 5 eergisteren heel licht positief.. 2 van testjezelf van gisteren vrij duidelijk positief 1 van testjezelf van vanmorgen nog iets duidelijker positief.. Zal toch niet 3 keer vals testen? Kan nog niet echt genieten, denk telkens dat ongi eraan kan komen. Voel me nu wel wat zwanger, voelde eerst helemaal niks!
bij mij gaf kruidvat 3 dgn voor nod lichte lijn volgends de dokter positief bloedtest wees negatief uit dus die kruidvat gebruik ik noooooit meer... iedereen succes!!