Ik heb voor onze hummel een aerosleep matras in zijn bed liggen, maar zijn lijfje is blijkbaar zo zwaar (ook net 4 kilo ) dat het een kuil veroorzaakt in de matras. Vanmorgen om 5 uur heb ik de matras om gedraaid, maar dat maakt niets uit, toen ik hem om 8 uur weer uit bed viste, lag hij weer in een kuil. Mijn vraag aan mama's die ook een aerosleep matras hebben....is dit bij jullie ook zo? Hoort dat zo? Voor mama's met een totaal andere matras....is een kuil in de matras normaal, of hebben jullie matrassen dat niet?
hey hey wij hebben ook een earosleep matras. wij hebben geen last van kuilen. misschien moet je even terug naar de winkel?! groetjes karin
ik heb een schuimrubbermatras en draai het iedere week om en tot nu toe geen kuilen.. ik zou inderdaad even terug gaan naar de winkel..
Ik heb het opleg ding van Aerosleep, maar het matras is van ander merk, na 15 maanden nog geen kuilen
Hier een schuimmatras en ik ben niet heel consequent met draaien (wel af en toe hoor!), maar nog altijd geen kuilen. Ik zou idd ook even contact opnemen met de winkel. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zeker niet met het enorme lichaamsgewicht van 4 kilo
Tycho is al bijna 10kilo en ik heb de matras en de opleg van Aerosleep en ik heb ook geen last van kuilen.... en ik moet zeggen dat ik ook niet zo consequent ben in het draaien Dus ik zou ook zeggen even terug naar de winkel. xxx
Heb je een aerosleep matras of een oplegger? Het matras hebben wij ook en vormt echt naar het lijfje van je kind. Je zou dat kunnen interpreteren als een kuil, maar als je goed kijkt, komt het matras weer omhoog als het kindje eraf is. Het matras vormt met het kind mee, ook ter voorkoming van afplatting van het hoofdje,
Mijn dochter heeft ook een aerosleep oplegger en ik zie er ook een kuil in... Ik keer het matras regelmatig om, blijkbaar heeft dat weinig toegevoegde waarde.