Hoelang kind op kamer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by NieuwWolkje, May 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    1,143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden,

Ik zit me iets af te vragen.
    Hoelang heeft jullie kleine spruit bij jullie op de kamer geslapen?

Groetjes

2. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,937
    9,446
    113
    Gelderland
    Nog geen week volgens mij. Was wel de bedoeling maar we konden echt niet van elkaar slapen en we hadden een hele vervelende wieg die telkens ging schommelen als ik mijn zoontje wilde instoppen. Dit alles was zo vervelend dat we hem in zijn eigen bedje hebben gelegd. Vanaf toen geen ergenissen meer gehad;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Niet:)! Sliep echt heeeel dichtbij ons, dus er konden binnen 2 tellen bij hem zijn! Hij sliep ook meteen super in z'n eigen bedje en kamertje! Als we gaan verhuizen straks dan weet ik nog niet hoe we het gaan doen de eerste weken...

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    6 weken, op aanraden van de kraamzorg. Het was fijn hem zo dichtbij te hebben, maar ik sliep wel beter toen hij naar zijn eigen kamertje ging, nu gaan we het ook weer een week of 6 doen denk ik, even kijken hoe het loopt.

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Fiene slaapt nog steeds bij ons op de kamer (bijna 7 weken) en ik denk dat wij dit blijven doen tot ze doorslaapt. Eerste week was ik bij ieder geluidje wakker, maar je went eraan en leert de geluidjes snel genoeg plaatsen!

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    1.5 jaar :D Hartstikke handig. Nergens last van gehad. In de kraamtijd maakte ze nog wel eens rare geluidjes, maar dan vond ik het juist fijn om dichtbij te zijn. Kon ik meteen kijken of alles goed was :D Overigens geen enkel probleem gehad na die 1.5 jaar met op haar eigen kamer slapen. Dat vond ze prachtig! :D

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

3 maanden totaal. daarna sliep ik stukken beter. ik word nu niet meer van elk zuchtje of kreuntje wakker. met een sensormatje onder het matras, ga ik ook niet 3x per nacht kijken of hij nog ademt. wat een rust! niet dat ik het erg vond, maar je eigen nachtrust is zo belangrijk wanneer je een kleintje hebt...

8. merry78

merry78 Actief lid

Aug 18, 2010
    490
    0
    16
    Even nog een aanvullend vraagje, als de baby op jullie kamer slaapt hebben jullie dan een speciaal wiegje of slaapt de baby in de wieg van de kinderwagen of iets anders natuurlijk?

9. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ongeveer een week. Daarna naar zijn eigen kamer. Bij elke zucht of beweging werd ik wakker, plus elke 3 uur voeden, dus dan sliep ik helemaal niet!

10. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Hier lag hij in de kinderwagenbak.

11. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
  12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    1,143
    0
    36
    Gent - België
    Ik denk wel dat je dit meestal als moeder zelf wel aanvoelt zeker wanneer het tijd is om naar het eigen kamertje te verhuizen? Groetjes

13. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ruim een jaar. Ilana slaapt als een blok en de hele nacht door. Ik heb al die tijd BV gegeven (nu nog een beetje) en dat was reuzehandig, gewoon haar uit bedje tillen en bij mij in bed en daarna terug.

Hier eerst een half jaar in zo'n reiswieg geval en daarna een kinderbedje.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Het eerste half jaar heeft onze dochter bij ons in de reiswieg geslapen en daarna nog een half jaar in haar ledikantje maar wel bij ons op de kamer. Veel te lang dus! Reden was dat ik het moeilijk vondt om de afstand van haar te nemen en haar op haar eigenkamertje te leggen.. 2e gaat dan ook gelijk op eigenkamertje, kan het mijn vriend niet nog eens aan doen (want ja, als je baby bij je ligt slaap je alleen nog maar in bed en verder ook niets :p).

15. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

onze dochter maakte zoveel kreungeluidjes in haar slaap dat ik haar na 2 weken niet meer op de kamer wou hebben. en dat ging super! ik sliep lekker en werd pas écht wakker van haar als ze écht wat had en dat beviel me zoooo goed.
    bij deze weet ik nog niet wat we gaan doen. misschien dat ik het bijons op de kamer laat tot het de hele nacht doorslaapt...maar weet nog niet.
    wij gebruikten trouwens het wiegje op onze kamer. na 2 maand gebruikten we het kinderbedje:)

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden en slaapt nog steeds in de wieg bij ons op de kamer. Heel handig, als hij even zijn speentje kwijt is hoef ik mijn bed niet eens uit en merk ik het eigenlijk bijna niet eens dat ik een minuutje wakker ben geweest.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

4 maanden.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Niet :)

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nog steeds :D Ik vind het zo gezellig, kan me bijna niet voorstellen dat ze niet naast me zou liggen in haar wieg. In het begin had ik er wel wat moeite mee hoor, bij elk geluidje was ik namelijk wakker, maar het went wel.

20. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Onze zoon ligt nu al bijna 12 weken bij ons op de kamer. Ik moet er echt nog niet aan denken dat hij op zijn eigen kamer moet. Ik vind het heerlijk om naast hem wakker te worden en hem te zien. En natuurlijk is het heerlijk om zijn geluidjes te horen. Hij slaapt meer en langer als mij. Hij slaapt vanaf 7 weken al door heerlijk.
    Ik geef bv en kan hem s ochtends zo uit de wieg pakken. Heerlijk knuffelen en voeden en leg hem daarna weer in bed en dan slaapt hij meestal tot een uurtje of half 11 .

Share This Page