Dames, Ik ben gescheiden en heb nu contact met een oude vriend die al eerder een relatie met me wilde. We hebben nu een relatie Maar ik schaam me heel erg voor me hangbuik met zoveel striemen! Ik ben niet slank meer en ook niet te dik maar hij denkt dat me buik wel meevalt. Ik draag mooie jurken waardoor je me buik niet echt ziet. Zijn er dames die dit ook hebben? En zijn de striemen ook vervaagd en de buik strakker geworden? Welke producten gebruiken jullie voor de striemen? Alvast bedankt
Ik had na mijn zwangerschap overgewicht en flink wat striemen op mijn buik en binnenkant van mijn dijen. Na het afvallen had ik ook nog best wel een hangbuik over. Ik ben toen gaan hardlopen en om snel resultaat te zien ben ik ook aan 30 day shred begonnen. En vooral door 30ds (en uiteraard gezond eten en drinken) is mijn buik heel wat strakker geworden (je ziet zelf lichte spieren) En doordat mijn huid strakker is gaan zitten zie je mijn striemen ook vrijwel niet meer.
Ja na veel sporten is het bij mij weer strakker geworden... Striemen weet ik niet...heb ik gelukkig niet gehad.
Ik heb het geaccepteerd, i earned my stripes het is de enige zichtbare herinnering dat mijn kindjes daar in gegroeid zijn..
striemen zijn bij mij redelijk vlot lichter geworden, heb af en toe bio oil gesmeerd (vooral omdat ik het een fijn product vind haha), en ja of het echt geholpen heeft weet ik niet want kan het niet nog eens overdoen zonder bio oil te gebruiken en tja verder moet er bij mij ook nog een buik af...dus wat dat betreft niet echt tips voor je (behalve dat ik toch mezelf eens een schop onder mn hol verkoop en ook eens die 30 day shred ga doen )
ik heb ook een buikje en striemen heb mij ook heel lang geschaamd voor mijn nieuwe liefde deze kende ik ook al vanaf mijn 16e en elkaar weer tegen gekomen ik snap je heel goed maar als je kindjes hebt gekregen horen ook deze dingen bij ik doe altijd buik oefeningen en veel fietsen en wandelen maar strakker word het er niet van en alle middeltjes om striemen weg te vegen bestaan eigenlijk niet heb alles geprobeerd en nooit geen effect gezien lieve meid schaam je niet voor je lichaam je bent mooi zo als je bent hele dikke knuffel
Denk dat je met sporten toch wel een eind moet kunnen komen. Moet je natuurlijk ook willen. Moet eerlijk bekennen dat ik me er bij neer heb gelegd dat ik een buikje heb. Vooral omdat sporten geen hobby van me is. Natuurlijk beweeg ik wel. Maar niet genoeg en intensief genoeg om dat buikje weg te werken.
Mijn buikje is nog steeds niet weg, zou wat meer moeten sporten. Net als bij Gerdatje is het geen hobby van me, hoewel ik me beter voel erna. Maar kom gewoon tijd te kort. Maar de striemen zijn precies aan't vervagen, minder aan't worden. Smeer er niks op, tijdens de zwangerschap ook nooit gedaan. Eerste striemen op 39w gekregen toen zoonlief indaalde
Hai dames, Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga dat 30 shred proberen. mv3hartendiefjes: Je hebt er gelijk in, ik ben ook trots dat ik mijn kindjes heb gedragen erin. het is alleen zo eng wat mijn nieuwe vriend ervan zal denken. Bij mij ex de vader van de kinderen schaamde ik me helemaal niet. Ik zal aan jullie woorden denken.
ik ken je gevoel want heb het ook echt gehad vond het dood eng misschien een tip trek voor de eerste keer een sexy slaap jurkje aan de 1e keer je bloot geven aan een nieuwe liefde is ook echt het engst wat er is
Ja precies zo voelt het ook! bedankt voor de tip! Ik zal het proberen en het gevoel dat ik niet de enige ben en we allemaal baby's hebben gedragen doet me dan ook weer goed! Want we mogen hartstikke trots op onszelf zijn!
Misschien makkelijk l*llen, maar als hij je ECHT leuk vindt dan moet hem die buik helemaal niet boeien. En in the heat of the moment was ik nooit echt bezig met ' goh, dat ziet er anders uit ' , nee hoor dan dacht ik maar aan 1 ding haha. Maak je niet ongerust meid, het komt ongetwijfeld goed.
Hij heeft allang gezien hoe je eruit ziet en dat vindt hij vast heel leuk, anders wil hij je niet naakt zien haha.. iedereen heeft wel iets waar hij onzeker over is.. en hij vast ook. Er zijn ook veel mannen die er niet eens op letten hoor. Mijn man moet ik echt wijzen op dingen die ik niet mooi vind aan mezelf, hij heeft altijd als antwoord dat hij me prachtig vindt, met of zonder striemen, hangbuikje, flubberarmen en pukkel op mijn kin haha.. en zo hoort het