Dag allemaal, Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag en ik heb af en toe dat ik de hele dag niks eet. Maar dan ook echt niks. Vandaag is helaas weer zo een dag.. kan geen enkel etenswaar bedenken waar ik trek in heb. Het is niet zo dat ik misselijk ben of dat ik moet overgeven, maar ik heb gewoon echt nergens trek in.. Dacht vandaag brood te eten maar ik keek ernaar en dacht nee toch niet. Nouja het is ondertussen al 6 uur en heb dus nogsteeds niks gegeten.. Het vervelende is, is dat ik enorme trek heb in paturain, boursain, stokbroodje kruidenkaas, lasagne, italiaanse bol of een dikke vette rookworst. Maar dit zijn juist dingen die ik in Turkije nergens kan verkrijgen. Ik baal hier ontzettend van en ik wil wel eten, maar omdat ik elke keer met een heerlijk italiaans bolletje met kruidenkaas in mijn hoofd zit krijg ik er niks in. Heeft iemand dit ook en/of kan iemand me advies geven?
Mijn advies is eerlijk gezegd gewoon eten of je nou wil of niet. Je kindje heeft het nodig en je wil toch niet dat je kleine dalijk te weinig bouwstoffen heeft omdat je geen zin hebt in eten? Ik heb ook heel vaak dat ik in de kast kijk en niks me aanstaat.. dan krijg ik een trap daar beneden en pak ik toch maar gewoon wat ik nodig heb want ik wil niet dat hij iets te kort komt. Daar duw ik het nog wel voor naar binnen Natuurlijk is het wel super vervelend
Je hebt ook wel gelijk. Je kunt het zien als aanstelleritus.. in principe hebben we alles in huis alleen juist het geen wat er niet is spreekt mij aan. Manlief en ik hebben net anderhalfuur in de winkel gelopen om uit te zoeken wat ik wil gaan eten. Hebben vers brood gehaald en een of ander creme wat heeeel misschien op philedelphia zou kunnen lijken. Daar heb ik wel trek in dus hup gaan eten. Bedankt voor je reactie. Klinkt heel stom maar dit is precies de schop die ik onder mijn kont nodig heb! Dus bedankt voor je schop!
Tja, ik herken het wel. de eerste 15 weken was ik enorm misselijk. toen dat over was, had ik ook nergens zin in. ik dronk alleen de hele dag cola (hartstikke ongezond natuurlijk) ik hield ook van pasta's en patat indd ik gaf me er maar aan over, je baby komt niets te kort hoor! ik ben bevallen van een flinke boy van 8,5 pond
Ja, hier nog 1 die nergens trek in heeft. Het enige waar ik de hele tijd wel zin in heb zijn frietjes.. En ijs of milkshakes gaan er ook wel in. Dus dat eten we dan maar extra vaak, hahaha!
heb het ooit eens opgezocht op internet toen ik geen honger had tijdens zw. daar vond ik dat zolang je iig maar voldoende drinkt het geen kwaad kan voor de baby. kindje pakt jou reserves wel en na een tijdje krijg je wel weer zin in wat..
Helaas werkt het niet altijd zo cactusje. Hoe minder ik eet hoe minder zin ik krijg in eten. Hoe meer baby mijn reserves eet hoe minder energie ik heb om te eten. Ik ben hierdoor ruim 8 kilo afgevallen, ik lustte niets meer en hield alles wat ik niet lustte niet binnen. Vk hebben ook lang gezegd, kan geen kwaad voor de baby. Nee voor de baby kan het niet snel kwaad, die haalt het wel ergens uit jouw lijf. Maar voor jezelf ook belangrijk om te blijven eten en iets te kunnen. Ik heb uiteindelijk vloeibare voeding gekregen en gelukkig gaat het nu weer ietsje beter. Mijn advies begin zodra je wakker wordt met iets eten, bijvoorveeld een banaan. En eet elke 1 of 2 uur iets.