Misschien een domme vraag maar mag je wanneer de baby is ingedaald gewoon blijven fietsen?. Ben nu 36 weken zwanger van nummer 3 en op de fiets is voor mij nu het meest comfortabel ipv lopend. Bij de vorige 2 was ik hoogzwanger in de winter en ging ik sowieso niet met de fiets.De baby ligt nu met het hoofdje in het bekken maar nog niet helemaal vast maar ik vind het zo'n raar idee dat de baby met zijn koppie in mijn bekken lig en ik op de fiets zit. Gisteren een heerlijk stuk gefietst en toen bedacht ik dit ineens. Iemand een idee?. Gr.
Tussen jouw bekken en het fietszadel zit wel aardig wat ruimte nog hoor Dus ja, je kunt gewoon fietsen als dat jou nog lukt
Zolang jij het prettig vind mag je gewoon fietsen. Ik heb nog op de dag van bevaling gefietst, dus kan geen kwaad.
Ja, dat kan prima. Dat wil zeggen: zolang het voor jou nog goed voelt. Het fietsen op zich kan zeker geen kwaad. Het enige 'risico' is natuurlijk als je zou vallen. Maar ja, dat kan ook als je loopt. (Ik ben tijdens de zwangerschap over de drempel van mijn eigen voordeur gestruikeld. )
Ik heb met 38 weken nog een rondje van zo'n 20 km gefietst. Mag allemaal hoor. Ons meisje was toen al helemaal ingedaald en lag ook vast.
Ja hoor kan gewoon, ik fiets ook nog steeds en ben toch al 39 weken zwanger plus ons meisje is ook gewoon ingedaald!
Hier vanochtend ook met dochter naar het centrum gefietst met een baby die al vast in bekken zit. Gewoon doen als je je nog goed voelt...