Wie heeft er ook zo'n last van kuitkrampen? Ik zit middenin een verhuizing, slaap verschrikkelijk en daarbij komt dat ik elke nacht wakker word van kuitkrampen. Kan dan wel janken, zo'n zeer doet het. Heeft iemand hier tips voor? Het is nou niet zo dat ik mijn benen enorm belast...
Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, pijnlijk! Het zou magnesiumtekort zijn. Ik ben iedere ochtend een bak yoghurt gaat eten en sindsdien nooit meer last van gehad.
Zachte dikke sokken dragen hielp bij mij. Genoeg water drinken de hele dag, melk drinken voordat je slapen gaat schijnt ook te helpen. Slik je ook vit D?
Vervelend he! Heb het zelf ook eent ijdje gehad. Slik nu tabletten bij en is over. Vorige week was hier ook een topic over. Misschien staan hier nog tips voor je in... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/457209-beenkramp-snachts-aaaahh.html
Bedankt voor jullie reacties. Ik slik de zwangerschapsvitaminen van Davitamon (met visolie). Daar zit in principe alles al in. Echt een hinderlijk kwaaltje! Ga jullie tips iig proberen! Baat het niet dan schaadt het niet...
Hoi, ik heb die krampen ook. Slik dezelfde vitamine als jou. Bij mij heeft de gynae calcium voorgeschreven en nu voel ik wel het begin van de kramp maar het zet niet door, dus al een hele opluchting. Even calcium bijhalen.
Wat schijnt te helpen: een blok sunlight zeep op het voeteneind van je matras leggen... Kregen wij als tip bij de yoga en de vk zei het ook. Een vriendin van mij heeft het geprobeerd en heeft nergens meer last van.
wou ik ook al zeggen ja zeep werk in de thuiszorg en heel veel oude vrouwtjes hebben een stuk zeep aan het voeteneind liggen ivm kramp ik heb er zelf nog geen ervaring mee heb gelukkig nog niet veel last van kramp in de kuiten maar als ik het wel krijg ga ik dat ook doen