Kun je afdingen op een (tweedehandse) auto

Discussie in 'De lounge' gestart door Patty82, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn auto stond te koop voor 12.250 euro bij dealer. Uiteindelijk 10.500 betaald incl apk, banden, jaar Leeuwekeur garantie en grote beurt.

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.946
    113
    Vrouw
    Ja hoor! Net auto ingeruild.
    Prijs bleef hetzelfde maar dan wel na grote beurt, vervangen ruitenwissers, en set nieuwe a-merk banden er onder :)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Altijd proberen, wie niet waagt wie niet wint

4. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    zeker doen..

heb nu een autotje gekocht (kleintje voor boodschappen en kinderen naar school te brengen)

stond voor 795..
    met onze inruilen (had hooguit 100 euro verwacht.. de sloopprijs)
    en nieuwe apk en alles wat er bij de apk uitkwam op hun kosten.. (waren een paar dingen waardoor hij niet door de keuring kwam)

heb ik hem nu voor 550...

als er al 250 bij een goedkope auto afkan.. dan kan er zeker weten veel meer af bij een veel duurdere auto

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bij geen inruil kan er bijna altijd sowieso 500 af, als auto boven 2000,- is.
    Daarnaast is de prijs van rijklaar maken echt absurd , wij nemen alles mee zonder rijklaar maken ( oke mans lease auto die dan wel ,maar goed dat is anders) , nou kan mijn man het ook echt zelf.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben schaamteloos met afdingen. Ik kan met een strak gezicht er €1000 vanaf lullen.
    Mijn auto kostte €6700. Heb er uiteindelijk €5700 voor betaald.

Ik denk wel dat het een vrouwending is hoor.

Toen m'n vader bij de Media Markt een wasmachine twv €2700 kocht, heb ik er een droger twv €1200 bij gebietst/onderhandeld hahaha

De truc van onderhandelen is om geen zwakte te tonen. Kom heel zelfverzekerd over en doe alsof je er verstand van hebt.
    Als je je laat kennen, lukt het niet meer.

Met cash geld zwaaien doet ook wonderen trouwens. Zo heb ik dat met de auto gedaan.

Deel Deze Pagina