Hallo, vorige week zondag moest ik rond 12 uur in de middag mijn Pregnyl injectie laten zetten. Ik had al veel gegoogeld om informatie op te zoeken. Nu las ik dat de Pregnyl 5000 ( deze heb ik gehad ) na maximaal 10 dagen uit je bloed was. Ik heb dus twee testen gehaald om dit te bevestigen. Vanmorgen heb ik één test gedaan. Zeven dagen na mijn injectie. Ik dacht dat ik nog een licht positieve test in handen zou krijgen, maar nee hoor. Hij is gewoon negatief! Ik heb expres zo vroeg getest ( wilde eigenlijk dag 7 en 9 testen ) om teleurstellingen te voorkomen. Ben ik nu te laat met testen of het uit mijn lichaam is? Kan Pregnyl zo snel je lichaam verlaten? Dit is mijn eerste maand dat ik het, samen in combinatie met Clomid, gebruik. Het maakt mij allemaal wat onzeker.
Hoi Chantal zelf gebruik ik ook clomid & pregnyl 5000' Euhm rond dag 7 kan ie er wel uitzijn hangt er eigenlijk vanaf' maar zoals je al zegt (negatieve test) dan mag je zeker zijn dat ie eruit is hoor.
Als je 5000 IE spuit zit de Pregnyl max. 10 dagen in je lichaam. Als je 10.000 IE spuit zit de Pregnyl max. 14 dagen in je lichaam. Dus dat kan zeer zeker uit zijn nu... Succes nog...
Ja hoor dan is het eruit, nu hopen natuurlijk dat je over 7 dagen een positieve test in handen hebt!!!