Ik kan deze vraag eigenlijk nergens vinden dus ben benieuwd. Donderdag krijg ik weer een echo en dan hoop ik dat het hartje dit keer wel klopt. Ik begin nu ook allemaal zere borsten te krijgen dus vind het zelf eigenlijk wel een goed teken. Maar kun je ook juist verschijnselen krijgen als je vruchtje gestopt is met groeien? Ik weet wel dat ze aan kunnen houden maar beginnen lijkt me toch niet..?
Ja, dat kan, dus het hoeft niets te zeggen helaas. Maar hopelijk is alles OK en weet je dat dus donderdag
Klachten kunnen beginnen en aanhouden op de raarste momenten...je lijf kan je best voor de gek houden...maaaar bij jou is vast alles positief!! Hoop en duim op goed nieuws meid!! Liefs
Vivian helaas kunnen de symptomen ook er zijn als het niet goed is, zelfs je buik kan groeien, dat komt dan gewoon door de hormonen helaas. Maar ik duim dat je een mooi kloppend hartje e ien krijgt.
Helaas wel. Mijn zus had alle symptomen. Was kots-misselijk en op en top zwanger. Bij de eerste echo bleek het vruchtje echter al heel snel gestopt met groeien. Een grote domper als je denkt dat je al 11 weken zwanger bent. De placenta was echter in tact gebleven en bleef gewoon netjes hormonen maken... Hoop dat bij jou alles goed is!!!
Ja helaas wel. Ik had alle klachten en was de hele dag aan het overgeven. Helaas bleek het bij de eerste echo niet goed te zijn. Spannend voor je, hopelijk zie je een mooi kloppend hartje en jij ook Merah!