Ik mag bijna testen.....heb soms van dat zeurderige gevoel....ongikrampjes maar niet zo erg...meer zo zeurderig gevoel. Nu vroeg ik me af hoe dat bij jullie was nog voordat je wist dat je zwanger was en na je posi test. Hoe voelde die "krampen" nu aan. Echt zoals normaal dat je ongi wordt...of toch wat anders?
ik had echt ongi krampen... had het daarom ook niet verwacht. Verder wat pijnlijke borsten, maar dat had ik wel eens vaker voor of tijdens mijn ongesteldheid. Na de positieve test blijven die krampen ook nog hoor.. niet elke dag en elke minuut, maar ze zijn er wel! Hoop voor je dat je een positieve test in handen mag krijgen!
hmmmm ja ik voel me echt alsoff ik ongi wordt...maar dit is niet de eerste keer dat ik dat denk deze week....
Ik had een week voor mijn NOD ( ik wist niet dat ik maandstonden ging krijgen aangezien ik pco heb en geen zicht heb op men cyclus) ongikrampen. Na een week een positieve test. Ik denk dat het van men innesteling geweest is. achteraf gezien want toen dacht ik dat ik gewoon ongesteld ging worden.