Hoi, Ik moet over 4 a 5 dagen ongesteld worden, maar ben al ongeveer 1 week misselijk (de hele dag) en eet minder. ook heb ik vage pijn in mijn onderbuik. de laatste 2 dagen ben ik ook erg emotioneel kan om niets gaan huilen. heb al een blaasontsteking test laten doen en die was negatief, Kan ik nu al zwangerschaps verschijnselen hebben, en wanneer kun je heb beste een test doen. of moet ik naar de huisarts omdat het iets anders is. groetjes Marielle
het kan , maar toch krijgen de meeste meiden er echt last van rond de 6 week, je hcg is dan ook echt zo hoog dat je daardoor misselijk enzo wordt, voor je overtijd bent is je hcg concentratie nog niet zo hoog.
Ik heb pas last van misselijkheid gekregen aan het eind van de 6 weken. Met als ergste dag deze dinsdag. De eerste symptomen waren bij mij: Veel zin in melk Gehakt smaakte naar noodmuskaat(?) rommelige darmen hoge tempratuur Dit had ik in de week voor mijn NOD
Ik ben ook vanaf de zesde week misselijk geworden. Niet eerder! Misschien let je zo op je lichaam, want ik heb het ook gehad al die maanden dat ik niet zwanger was en dan merk je allerlijk kwaaltjes op. Groetjes anna.
ik was wel beroerd ongeveer een week voor mijn nod. jammer genoeg nog steeds maar er komt gelukkig niks uit.
't zou kunnen maar ik zou nog niet alles toeschrijven aan een zwangerschap. Ik heb officieel vandaag m'n nod,maar ik durf nog niet te juichen. Ben ook wel misselijk,vooral van uitlaatgassen momenteel Geeuwerig ook.
Ik wil tot het weekend wachten dit keer, 'k heb eergisteren al negatief getest,en zie het niet zo zitten om morgenochtend nog eens negatief te testen.dus mss zaterdagochtend,en als ik mijn geduld nog niet zo op de proef word gesteld zelfs zondagochtend pas.
Hier ook pas misselijk geworden vanaf de zesde week, ook mijn borsten begonnen toen pijn te doen. Wat ik wel veel eerder had, waren de humeurwisselingen, vooral heel snel aangebrand of vlugger beginnen huilen
Bij mijn eerste zwangerschap was ik 4 dagen voordat ik mocht testen al supermisselijk. Ik had ivf gedaan en mocht vrijdag testen. Maar vanaf dinsdag was ik al misselijk. En niet zo een klein beetje ook. Vrijdag heb ik positief getest en gelijk naar het ziekenhuis gebeld om het resultaat door te geven. Ik heb toen ook gelijk een recept gevraagd voor zetpillen. Die hielpen jammergenoeg niet. De misselijkheid is gebleven tot week 10. Nu ben ik weer zwanger en heb nergens last van
mijn menstruatie is niet doorgekomen niet volledig dan een veegje bloed en dan weer een. Mijn borsten doen verschrikkelijk pijn. en dat vnd ik nog het eigenaardigste op mijn tepels die waren precies aan het afvellen. En ik wil dat er mooi afwrijven en daar komt een wit lopend vloeistof uit. Is dit melk? Heb al eens geproefd en het smaakt niet vies maar is dat normaal. Heeft iemand daar raad mee.