Hey meiden, Ik ben es benieuwd in welke ronde jullie zwanger werden... Ik ben het nog niet, ga nu ronde 6 in, maar hieruit kan ik mss een beetje moed bijeen rapen...
In de 7e ronde, 9e ronde en de 13e ronde werd ik zwanger. De eerste twee zwangerschappen werden miskramen. Liefs Hummel.
Eind Augustus 2007 gestopt met de pil en in Februari ben ik zwanger geraakt dus 7 rondes. Jij heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat jij snel een positieve test in handen zal hebben. Liefs Starry
Geen enkele ronde. Het gebeurde gewoon. Mijn overtuiging; hoe minder je erbij nadenkt hoe sneller je volgens mij zwanger bent. Mijn moeder heeft bijv. 2 jaar geprobeerd om mij te krijgen en vond daarna 1 kind o.k. Daarna heeft ze zomaar nog een tweeling gehad als ongelukje.... Na 1 keer onvoorzichtig vrijen. Maar superwelkom! Natuurlijk moeilijk als je het graag wilt, dat begrijp ik ook wel Succes meid!
2e ronde er bestaat trouwens al een soortgelijk topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
begin mei gestopt met de pil, 21 juni een positieve test. Dus meteen in de eerste ronde raak. Maar bij mij ging het ook wel heel erg snel
Mei 2007 met de pil gestopt, in juli 2007 zwanger geraakt, dit werd helaas een miskraam. toen heb ik 4 maanden op een menstruatie moeten wachten en daarna was het gelijk raak.
na 8 rondes is het raak .. probeer er niet te veel aan te denken! het is moeilijk, maar dat deed ik deze maand ook, ik dacht ooit word ik zwanger, en probeerde er niet teveel aan te denken.. En nu ZWANGER! x
bij de eerste gelijk in de eerste ronde, na het stoppen met de pil gelijk zwanger, bij de tweede in ronde 6, bij de derde ronde 2 en nu weer gelijk in de eerste ronde. nu zit dit wel erg bij ons in de familie we zijn blijkbaar erg vruchtbaar.
de allereerste ronde! We hebben pas een week of 4 geleden besloten om ervoor te gaan en nu ben ik dus al zwanger!
Ronde 11 en ik ben 35 en ik rookte (nu niet meer hoor!). Niet verkeerd dus Hou rekening met een jaar!
in april gestopt met pil in mei en juni veilig gevreeen en in juli zwanger 1e ronde dus! xxxjes shiva
De 2de ronde. Eerste ronde ook niet echt intensief aan het klussen geweest. 2de ronde ovu-testen etc. erbij gehaald en nu dus zwanger! Hoop dat het ook goed blijft gaan...ben nog maar 6 weken zwanger... Was trouwens eind januari gestopt met de pil.