me angst is dus toch waarheid geworden en hier is mijn verhaal om 8uur in de avond kreeg ik krampen dus ik naar bed gegaan met een warmte zak op me buik 1 uur uit me bed naar de wc gegaan toen verloor ik helder bloed.. dus belde huisartsenpost naja die zeiden dat naja mvrouw klinkt niet als een miskraam dus half 3 3 uur begon t harder te vloeien letterlijk zat het tot me enkels,, dus ik maar via me verloskundige gespeeld en rond half 4 4 uur naar me ouders gegaan daar ben k tot half 8 geweest rond half 5 5 uur verloor ik dus de foetus die lag dr in de wc en 8 uur kreeg ik echo en toen was ik bijna leeg.. nu vloei ik nog als een rund dus ff 3 dagen af wachten of t nog zo erg blijft anders moet ik weer bellen.. en hopelijk is straks me baarmoeder helemaal leeg was 7 weke zwanger.
Goh ik herken de angst in je verhaal. Helaas kunnen de artsen weinig voor je doen als dit gebeurt. Dat heb ik ook meegemaakt. En ik vroeg alleen maar wat geruststelling, of informatie. Ik hoop dat je er al een beetje mee overweg kan! En dat je het een plaatsje kan geven.. Dikke kus en knuffel!
jaah het gaat nu wel redelijk vooral komt de huilbuilen s,avonds als ik thuis ben samen met me vriend dan hou ik het niet droog sinds ere gistere is me lichaam ook opgehouden met bloeden nu vraag ik me dus af of nu ook die zwangerschap hormonen uit me lichaam zijn? xx