Bol.com 2 hands boeken verkopen... hoe te verzenden?

Discussie in 'De lounge' gestart door muisje14, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb een verkoopaccount bij Bol.com aangemaakt en nu heb ik een koper. Hoe doen jullie dat met verzenden?

Het is een vrij dik boek, wat dus niet door de brievenbus past. Nu zijn de verzendkosten voor een pakket € 6,75 voor onder de 10 kilo. Nu krijg ik van Bol maar € 1,95 vergoedt voor de verzendkosten.
    Hoe kan ik het boek nu verzenden om toch redelijke uit te komen met de verzendkosten? Of heb ik nu gewoon pech en moet ik er de volgende keer maar rekening mee houden met de beginprijs?

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik lees mee :D

wilde vandaag ook me boeken erop gooien.. maar zat me dit ook af te vragen

3. muisje14

War ik ook achter ben gekomen is dat Bol.com een bemiddelingsprijs hanteert. Ik moet nog ff uitzoeken of dat een percentage betreft. Ikheb een boek verkocht voor € 25,95. Bemiddeling Bol is € 4,88 en verzendkosten die ik krijg is dus € 1,95. Uiteindelijk ontvang ik € 24,02.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Voor sommige boeken krijg je een pakketbijdrage, dit zie je als je de boeken ingevoerd hebt. Als je die niet krijgt en je moet hem als pakket versturen, is het inderdaad jammer, maar dan krijg je dus maar 1.95 van Bol, terwijl het je 6.95 kost.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Boek openslaan en zo inpakken zodat hij zo wel door de brievenbus past, met een eventuele briefje erbij met uitleg waarom.

Zo heb ik een keer een boek ontvangen van iemand :)

6. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    in de uitleg van bol.com staat dat jezelf rekening moet houden met de bijkomende verzendkosten en dat verrekenen in de vraagprijs.

7. muisje14

Dat is een goede tip. Ik heb net gemeten en het past. Als ik het dan goed inpak en een briefje erbij doe moet het goedkomen. Scheelt toch weer in de kosten

Deel Deze Pagina