Gaatje in tand

Discussie in 'De lounge' gestart door Khlo, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Vorig jaar is mijn tand gevuld ivm gaatje, soms kan dat wel eens haha. Zeker na de zwangerschappen waren mijn tanden wat broos. Anyway, gaatje gevuld, maar nu heb ik er dus weer last van diezelfde tand als ik iets kouds/warm eet. Kan een vulling zo snel zijn werking verliezen? Of kan het iets anders zijn?

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hij kan lek zijn. Even naar de TA ;)

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik vermoed dat je een wortelkanaalbehandeling nodig hebt....

4. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik heb dit ook gehad en dit bleek mijn tandhals te zijn dat kan verder geen kwaad en gaat vanzelf weer over.
    Ik zou het wel even laten checken of dit idd tandhals is anders kan het zijn dat je een wortelkanaalbehandeling nodig hebt.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb het gehad en toen bleek de vulling gewoon te groot of iets; het is opnieuw gevuld en nooit meer last van gehad.

Enige gevoeligheid in het begin is overigens niet ongewoon, maar ik ging echt door de grond van de pijn.

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Kan ook een nieuw gaatje zijn. Niet hele tand is gevuld dus nog ruimte voor nog een gaatje. Had ik laatst ook

7. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh! Nja snel maar ff richting de tandarts, de pijn is te doen hoor maar vind t wel vreemd. Heb verder nooit gaatjes gehad dus ik dacht misschien hoort t erbij? :)

8. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Kan idd nieuw gaatje zijn.

Ik heb zelf ook meer last van tanden/kiezen als ik verkouden ben, bij omslag van het weer. Ik gebruik nu sensodyne proglasur en dat helpt iets (ook gevoelige tandhalzen).

Deel Deze Pagina