terug naar nachtvoeding/fles leeg binnen 10 min...graag tips

Discussie in 'Voeding' gestart door Bianca16, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn slaapt nu al ruim 2 weken van 23.00 tot 5.30/6.00 uur door. Nu sinds een paar dagen wordt ze weer om 4.00 uur wakker. Ik laat haar dan eventjes huilen, maar dat helpt niet. Ook een speen wilt ze niet. Volgens het cb moet ik het proberen met lauwwarm water, maar na een paar slokken duwt ze met haar tong de speen naar buiten en begint weer te huilen, dus dat is ook geen optie. Zal ik haar dan maar gewoon weer een nachtfles gaan geven met minder cc erin? Of hebben jullie misschien nog tips voor mij? Ze krijgt nu overdag 5 flessen van 150 cc (ze weegt 4500 gram). Ik heb de laatste fles al opgehoogd naar 180 cc. In bad doen 's avonds laat helpt ook niet, want daar wordt ze juist heel actief van. Oja, ze drinkt nu ook sinds een paar dagen haar flessen in no time leeg. Binnen 10 minuten is haar fles leeg. Tussentijds eruit halen helpt ook niet, want dan begint ze meteen te huilen. En ook hierbij helpt een speentje ook niet. Na de voeding heeft ze last van krampjes omdat het gewoon te snel naar binnen gaat. Heeft iemand hier ook een tip voor?
    Alvast bedankt,

groetjes Bianca.

2. Es1981

Es1981 Actief lid

misschien een andere speen, die langzamer gaat?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat zou ik ook proberen..binnen 10 minuten is wel heel snel. CB vertelde mij dat ze er toch wel 15 minuten over moeten doen.

4. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hmmmmm sommige kinder drinken nu eenmaal snel en daar is geen ene speen die daar tegen helpt!

Hier nog zo snel drinkertje en dat al vanaf zijn geboorte, doe tussendoor de speen erin en dan kan ik het rekken tot 6 a 8 minuten soms.

De CB kan zoveel advieseren als ze willen dat kinderen de fles binnen 15 a 20 minuten moeten leeg drinken. Maar dat geld niet voor ieder kindje hoor!

Ik heb echt alle soorten spenen hier en alle methodes gebruikt en niks hielp hier hoor. Ik vind het nu wel prima zo, ik laat Sem 2 minuten drinken en 1 minuut de fopspeen erin en dat gaat goed. Dit doe ik als zo 3 maanden nu en hij doet er 8 minuten over, prima toch :)

5. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja hier nog zo'n drinkertje hoor. Mijn dochtertje klokt haar flesjes al vanaf de geboorte in zo'n 5-8 minuten weg. :)

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn heeft altijd ruim een kwartier over haar fles gedaan. Ze dronk de fles ook altijd rustig leeg. Ben net naar de DA geweest, maar het blijkt dat ze nu al de kleinste speen heeft. Heb er nu één van een ander merk meegenomen, misschien zit er verschil in. Op zich vind ik het niet heel erg dat ze haar fles snel op heeft, alleen dat ze daarna zoveel last heeft van krampjes, dat ben ik niet van haar gewend.

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat komt waarschijnlijk omdat ze dr fles zo snel leeg heeft.
    Misschien moet je het is net als Patricia proberen .. 2 min fles en dan ff de speen geven.

Deel Deze Pagina