Ik heb deze jurk gekocht en daarop heb ik een rood colbert maar qua schoenen kom ik er dus niet uit Wat voor een schoenen zouden jullie doen? http://www.scapino.be/images/catalog/product/343x343/3631200455_01.jpg
ik zou of een beige schoen ( die kleur zie ik ook terug in het jurkje) of rode en dan iets van een sandaaltje of pump
ja wit kan ook wel hoor. ik persoonlijk hou niet van wit omdat ik altijd dan de associatie met trouwschoenen heb ( afwijking van mij hoor) daarom heb ik hem niet genoemd. maar kan zeker!
Ik heb wel ze heel licht groene pumps maar daarheb ik niets aan nu Dan toch maar een broek aan met een shirt vanavond. Jammer Denk ik een goede gelegenheid te hebben voor een jurk
Licht groen is ook leuk! Heel zomers. Wit zou ik niet doen. Omdat er ook wit in het jurkje zit lijkt het te gemaakt. (Vind ik). Licht groen is leuk! Maakt het lekker zomers en fun!
Witte, rode of oranje sandaaltjes, pumps of ballerina's of een heel andere kleur die er wel bij past (geen zwart)
Ik denk dat die groene heel mooi zullen staan. Bij mensen met rood haar staat de kleur groen ook heel goed, lijkt mij dat dit ook wel op gaat bij het matchen van rode met groene kledingstukken en accessoires