Kun je dat voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annesophieroos, 7 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annesophieroos

    Annesophieroos Actief lid

    2 sep 2020
    128
    114
    43
    Vrouw
    Misschien een gekke vraag, maar dames zullen de onzekerheid wellicht herkennen…

    kun je vanbinnen voelen of je zwanger bent?

    Ik moet dagelijks Utrogestan inbrengen na een terugplaatsing. Eerst voelde de boel daarbinnen een beetje ‘dicht’ en kon ik die tabletten niet ver duwen. Maar inmiddels (een week verder) voelt het weer helemaal open en kan ik ze super ver duwen. Ik las dat de baarmoeder als het ware ‘sluit’ als je zwanger bent.
    Of is dit gewoon weer het zoveelste fabeltje.
     
  2. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.849
    2.665
    113
    Vrouw
    Zoveelste fabeltje helaas. Hier varieert het ook altijd van open tot gesloten, maar het zegt helaas allemaal niets. Heb je een trigger gehad? Anders zou je na een week prima kunnen testen hoor. Dan weet je het zeker ;)
     
    Suzi98 en Annesophieroos vinden dit leuk.
  3. Annesophieroos

    Annesophieroos Actief lid

    2 sep 2020
    128
    114
    43
    Vrouw
    Geen trigger, maar wel vorige keer na een week een positieve test en na twee weken een negatieve, dus ben huiverig voor te vroeg testen.
     
  4. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    803
    509
    93
    Gedurende je cyclus opent en sluit je baarmoedermond altijd. En komt hij hoger of lager te liggen waardoor de diepte varieert.
     
    Annesophieroos vindt dit leuk.
  5. Annesophieroos

    Annesophieroos Actief lid

    2 sep 2020
    128
    114
    43
    Vrouw
    Dankje. Dit wist ik inderdaad, maar niet of dit eventueel anders werd bij zwangerschap.
     
  6. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.849
    2.665
    113
    Vrouw
    Ooo ja dat snap ik. Zal voor je duimen! Laat je het hier nog eventjes weten?
     
    Annesophieroos vindt dit leuk.
  7. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    803
    509
    93
    Het verandert wel maar niet zodanig dat je een verschil voelt met het variëren gedurende je cyclus. Tijdens je zwangerschap is je bmm gesloten maar ook dat kan variëren in hoe het aanvoelt. Omdat het best lang is kan een kant een beetje open aanvoelen terwijl de rest gesloten is. Het is gewoon geen goede ijkmeter.
     
    Annesophieroos vindt dit leuk.
  8. Annesophieroos

    Annesophieroos Actief lid

    2 sep 2020
    128
    114
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Ik laat weten hoe het is afgelopen.
     
    Shalom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina