Hi Allemaal, Ik hoop dat er hier misschien mensen zijn met soortgelijke ervaringen en die een idee hebben wat de juiste weg is om nu in te gaan. Hieronder mijn verhaal.. Sinds 2 jaar geleden ( Jun 2022 ) gestopt met de prikpil. Al meerdere keren bij de gynaecoloog geweest. Continue ongesteld / om de 5 dagen ongesteld ( hevig! ) met veel klachten. In het begin zei de gynaecoloog dat dit door de prikpil kwam en het 1 jaar kon duren voordat dit zou herstellen. Ook inwendige echo gehad en geen afwijkingen. Begin dit jaar ( Jan 2024 ) 2 maanden de pil geslikt op aanraden van de huisarts en gynaecoloog in de hoop het even te “resetten” maar dit heeft even kort (1,5 maand) ervoor gezorgd dat er geen continue bloeding was maar daarna ging het weer verder als vanouds. Nu heeft de gynaecoloog 2 weken geleden bloed geprikt voor hormoonwaardes en een uitstrijkje gedaan. Allebei de uitslagen waren niet afwijkend. Bij de inwendige echo bleek er een cyste op 1 eierstok te zitten en werd duidelijk dat het baarmoederslijmvlies zodanig dun is dat het lijkt alsof er nog anticonceptie word ingenomen ( wat dus zeker niet het geval is ) De gynaecoloog zei dat dit een “na sleep” van de prikpil kan zijn. Hij gaat volgende week overleggen met zijn team maar wist eigenlijk verder niet wat te doen…. Zelf, zit ik inmiddels na bijna 2 jaar continue ongesteld zijn er aardig doorheen. Wij hebben een grote kinderwens ( vandaar gestopt met de prikpil ) maar op deze manier is een eisprong ver te zoeken en dan nog dat het baarmoeder slijmvlies veel te dun is.. Zijn er mensen bij wie dit ook gebeurd is? Of een goed ziekenhuis / gynaecoloog kunnen aanraden? Ik hoor het heel graag! Groetjes, Diivan