Met spoed: gebruiksaanwijzing box Lieke

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Susannelilian, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    HELP! Mijn man wil de box Lieke van de Babydump in elkaar zetten, maar omdat we deze via Marktplaats gekocht hebben zit er geen gebruiksaanwijzing bij en we hebben echt geen idee hoe het moet.

Wie van jullie kan de bijsluiter sturen via mail of pb? Ik hoop vanavond nog reactie te krijgen!

Groetjes Susanne

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hij lijkt er toch uit te komen, maar zou toch nog graag de gebruiksaanwijzing krijgen, zodat hij kan checken of hij het goed gedaan heeft. Moet er niet aan denken dat er iets niet goed zit en onze kleine straks uit de box valt/naar beneden valt oid.

3. Denice1991

19 sep 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben ook de lieke via marktplaats gekocht! ook geen gebruiksaanwijzing maar is echt niet moeilijk
    spreekt voorzich.
    de lange schroeven voor de schotten vast te maken. en in de gaatjes moeten de kleine dingen waar je de lange schroeven in vast schroeft.
    en die ogen gaan aan de binnenkant daar komt de plaat op te liggen. en dan staat hij in elkaar... de la is er gewoon in klikken

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #4 Susannelilian, 1 nov 2014
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
    Het is inderdaad makkelijk gelukt, maar toch bedankt! En de dunne plaat onderin en de dikke bovenin toch? Kan ook eigenlijk niet anders. Is een prima box!

Ontdek nu alleen 1 nadeel: de muziekmobiel past er eigenlijk niet goed aan omdat de rand van de box verdikt is, waardoor de muziekmobiel schuin zit. :( Hij zit nu een beetje schuin, is niet anders.

5. Denice1991

19 sep 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de stevigste plaat moet boven omdat hier natuurlijk het kindje op ligt. Wij hebben dat probleem hier ook met de muziek mobiel. helaas is het niet anders maar wel een super mooie en fijne box! lekker stevig

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #6 Susannelilian, 1 nov 2014
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
    Helaas is de box denk ik wel een beetje beschadigd door de muziekmobiel (door het strak draaien), maar moet dat maar proberen van me af te zetten. Heb de muziekmobiel er daarom maar weer af gehaald. Wel erg zonde! Verder is het inderdaad een heel mooie en stevige box!

Deel Deze Pagina