Hallo meiden, Vanacht werd ik wakker van felle steken in mijn schaamstreek die iets doortrokken naar mijn lies. Zodra ik mijn benen uit elkaar deed, leek de pijn erger te worden. Zou dit het (een stukje) indalen van de baby kunnen zijn geweest? Hoe voelde dit bij jullie?
Hey, bedankt voor je antwoord. Het is dus toch wel een bekend gevoel. Had zelf al wel het idee dat misschien het indalen kon zijn, maar echt zeker weten doe je het nooit (althans, ik niet echt op dit moment ) Hoe hebben de anderen dit ervaren/gevoeld?
Inderdaad. Ik ken het ook. Ik kon zelfs niet normaal rechtop staan als ik van de bank of het bed af kwam. Maar sinds een week is dit weg. Die steken zijn er nog wel maar niet meer zo fel. Morgen heb ik controle bij de VK. Ben benieuwd of het inderdaad het begin van het indalen is geweest.
Heb er alleen vanmorgen weer even last van gehad, maar dit duurde maar een paar seconden. Het zou dus goed mogelijk kunnen zijn
ik heb het ook al een keer gevoeld.. wel meerder keren... mijn vk gaf idd aan dat het het hoofdje ofzo was wat tegen het bekken duwde.....
Hey Minyaweth! Het kan idd van indalen komen, als je er vaker last van hebt moet je je vk maar eens raadplegen want dan kan het ook bekkenpijn zijn. Zo begon mijn BI namelijk ook. We missen je trouwens bij de april mama's!
@Harley: Dankjewel! Ik zal het in de gaten houden! Ben inderdaad een tijdje niet meer bij de april mama's geweest. Ben de hele week nog niet 'echt' op het forum geweest (weinig tijd, niet lekker in mijn vel...) Maar ik kom er weer aangesjeesd hoor!
haaj ik ben nu 16 weken en 6 dagen zwanger en ik herken het ook wat jij nu zegt pijn in de schaam streek en het trekt door naar de liezen na contact bij vk is me het advies gegeven om naar de fysio te gaan en te kijken of ik geen bekkeninstabiliteit heb met die klachten en jah hoor ik heb bekkeninstabilieteit misschien dat jij dat ook hebt want de fysio zei dat het vooral voor komt in het einde van de zwangerschap maar dat ik er nu wel vroeg mee begon misschien kun je hier iets mee! -xxx-patricia
Ik kan er zeker wat mee, en ik houdt het ook in de gaten. Heb het nog niet weer gevoeld, dus ik maak me voorlopig nog geen zorgen of het BI is of niet... Hopelijk niet! We kijken het wel even verder aan...
haaj gelukkig gaat het weer iets beter met je maar het komt en gata hoor ik heb het ook heel erg soms zo pijnlijk dat ik de hele dag in bed wil liggen van de pijn. hoop het niet dat iemand dat krijgt maar goed geniet nog maar ff van je laaste weken over een paar weekjes kun je de kleine vast houden voor mij is dit alweer de 2de heerlijk maar deze zwangerschaps is veel anders dan de eerste zo zie je maar weer! xxpatricia