Slecht drinken bij 6 maanden...fase???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Roos drinkt al een tijdje slecht ( maandje ongeveer ) eerst dachten we dat het kwam door haar moeilijke ontlasting-of sprong maar het blijft.

Ze drinkt hoogtens zo 500-550 opvolg melk,terwijl ze daarvoor 4 flessen van 210/7 bijna opdronk en nu begint ze eraan en laat dan vaak 120 cc staan van een 200 cc en even later als ze in de wipstel fles drinkt ze vaak nog wat,maar wil zeker niet bij iemand in zijn armen drinken.
    Wel ben ik gegonnen met fruit en groente maar daar eet ze ook maar een half potje van van 4 maanden...
    Verder heb ik al thee/water/sap geprobeerd maar dat moet ze ook niet.
    Ze is verder vrolijk slaapt goed...wat kan het zijn....merk wel dat ik mezelfs steeds drukker gaat maken over haar drinken.
    Laatst bij het cb ( ze was toen 5,5 maand ) was ze 67 cm en 8200 ze is dus best flink,zou je toch ook zeggen dat ze meer moet drinken???

Liefs,

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is een fase, dus lekker niet druk maken: als ze honger krijgen, pakken ze bij de volgende ronde wel wat meer en as ze dat niet doen, groeien ze misschien een periode even iets minder... zolang ze goed op gewicht zijn, (en de jouwe is dat als ik dat zo lees ;)), kan dat helemaal geen kwaad. Haalt ze wel weer in :)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik sluit me bij rozemarijke aan, als ze verder gewoon lekker in haar velletje zit, dan regelt ze het blijkbaar prima zelf. Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, het verschil is ook wel groot, maar ze kan het blijkbaar hebben. En als je twijfelt ga je gewoon een keertje extra wegen en meten om te kijken of ze in elk geval niet afvalt.

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma heeft dat ook wel af en toe. Gewoon van die fases dat ze minder drinkt en eet en dan na een poosje gaat het weer goed. Inderdaad niet druk om maken hoor!

Deel Deze Pagina