Badje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debster82, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb een vraagje over het badje. Onze dochter is 7.5 maand en nu past ze haast niet meer in het badje en ze maakt er een hele grote natte kliederboel van.
    Onze badkamer is niet zo groot dus het badje in de badkamer zetten zit er ook niet in.
    Hoe doen/deden jullie dat toen de kleine niet meer in het badje paste? en er zo'n kliederboel van maakte?
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes
    Debbie

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben nooit een badje gehad. Zoontje ging eerst in de wastafel en daarna mee onder de douche. Sinds een paar weken hebben we een grote teil in de douche gezet waarin hij kan zitten (soort zitbad voor hem). Hij kan goed zelf zitten dus dat gaat prima.

3. Alita

Alita Niet meer actief

onder de douche... in en bad bij ons

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    wij zetten het badje in de douchecabine op de grond. ons mannetje kon toen al wel zelf zitten. ook gaat hij mee onder de douche.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze kleine kon toen al zitten, dus paste het toen en nu nog prima in het babybadje

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hetzelfde als de twee meiden boven me. Gewoon het badje in de douchebak op de grond zetten. Mijn oudste is dik 2 een die gaat er nog altijd in.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess past nog wel in het badje maar ik vind het zelf zo'n gedoe omdat ik dan met emmers moet gaan slepen enzo dus Tess gaat in het weekend mee onder de douche en door de week in de gootsteen in de keuken ;)
    Voor haar verjaardag krijgt ze van opa en oma een bibabad.

8. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    een bibabad moet je toch ook vullen? of is dat zo'n andere maat?

9. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Hey,

Wij hebbe het badje ook maar kort gebruikt, Nick ging veel mee onder de douche. Na een maand of 7 kregen we voor kerst het bibabad. Deze zet je in de douche cabine. Ideaal, Nick heeft er veel plezier van. De eerste tijd hebben we een soort van stoeltje speciaal voor in bad erin gezet omdat hij nog niet zo stevig zat. Wij vinden het een echte aanrader.

Groetjes

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Die kan je in je douchecabine zetten en dan vult de kraan hem ;)
    Geen ge-emmer met emmers :D

11. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Als een bibabad in je cabine past, past een babybadje toch ook? mijn zoontje zit er ook nog steeds is in. ik vul hem gewoon met de douchekop, ik heb er geen emmer bij nodig.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ons babybadje past niet goed met standaard in de douchecabine ( badje wel maar dan past moeders er niet meer bij :D ) en ik vind het zelf een gedoe om dat badje op de grond te hebben staan maar ja dat heb je bij het biba bad ook wel ;)
    Nouja ik vind het tot nu gewoon het makkelijkst om Tess in de gootsteen te zetten.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    het badje staat in de douchecabine op de grond en ik vul hem met de douchekop als thijs er al in zit, tijdens het vullen zeep ik hem in en spoel ik hem af. Tegen de tijd dat het badje gevuld is, is hij schoon en kan ie spelen. En door de week als het snel moet omdat ie te moe is leg ik zn antislipmatje uit het badje in de douchbak en zet hem daar met zn billen op en dan douche ik hem snel. Hij vind het prima. Maar toen ie 2 weken was ging ie al mee onder de douche.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sinds Fae kan zitten, (rond de 6 maanden) , gaat ze met ons mee onder de douche, maar dan zit zij in een afwasteiltje op de grond en wij staan of zitten erbij. In het begin zeker zitten, omdat ze toen nog weleens omkukelde...
    Nu wordt ze wat groot voor het teiltje ;) , maar als we met haar op onze armen staan, zit ze toch telkens te kijken of ze niet in het teiltje kan ;) . Dus zolang dan past, doen we het zo en daarna wordt het op de vloer (op zo'n douchematje) waarschijnlijk en echt lekker wassen even op de arm.

15. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Gewoon in de speciekuip ! :)

Vinden ze erg leuk !

16. bordes

bordes Lid

12 aug 2007
    85
    1
    0
    Ermelo
    Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden een speciebak in de bouwmarkt gekocht waar mijn zoon in gaat. We hebben een douchehok en daar past de bak precies in. In de bak nog een stoeltje en meneer zit heerlijk in zijn bad en kan er een grote kliederboel van maken.
    Alternatief zou nog een opblaasbad kunnen zijn wat je normaliter in de zomer in de tuin zet. Die heb je in allerlei soorten en maten.

Succes!

Groetjes Emma

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    F gaat door de weeks mee onder de douche. In het weekend gaat hij in het baby badje. Badje op de grond in de douchecabine en vullen maar.

Deel Deze Pagina