Hoi, Ik stond gisteren onder de douche en toen kwam er een druppeltje witte substantie uit mijn borst. Nu ben ik zwanger maar ik vermoedde al dat ik langer was dan de CB aangaf.. Vanaf hoeveel weken/maanden kan dit voorkomen als je een beetje druk uitoefen op je borst?? Ik weet dat het bij iedere vrouw kan verschillen maar het gemiddelde??? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!! Groetjes Sannie
Het kan idd, zoals je zelf al zegt. Bij mij was dat pas ergens rond 21 weken ofzo...... maar heb me daarvoor ook niet echt ermee bezig gehouden en heb t daarvoor dus ook niet geprobeerd.
Bedankt mimi Ik was het ook niet echt aan het proberen zeg maar me tepels doen zeer en was beetje aan het wrijven .. (nu ik het zo opschrijf komt het een beetje raar over maar goed) En toen gebeurde het ineens.. ik weet even niet wat ik moet doen aan de ene kant ben ik best nuchter en heb ik zoiets ik wacht wel tot volgende week vrijdag dan heb ik afspraak bij mijn verloskundige voor de eerste keer ( ja je leest het heeelll goed de eerste keer!!) en aan de andere kant ben ik een beetje uit mijn doen en zou ik willen bellen of het eerder kan.. Sannie