Kun je een innesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missguit, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    nou ik heb vanmorgen negatief getest...dus ik wacht eerst maar af...

2. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook meid! :,-(
    Vanwaar toch al die kwaaltjes hè!
    Ik heb een onregelmatige cyclus meestal 24 dagen maar ook wel eens 30 dagen. Wie weet ben ik volgende week nog niet ongesteld. Dan test ik gewoon weer.. Ik hoop dat het bij jou ook gewoon uitblijft!
    Hou je me op de hoogte??

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb het wel degelijk gevoeld, heb zeker een hele dag erge buikpijn gehad. Een soort buikpijn wat ik nog nooit eerder heb gehad. Toen was t voor mij duidelijk:)

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Tja het is afwachten....
    Je/jullie horen het wel...

5. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja dat klopt, als ik 3a4 dagen na mn nod had getest had ik geen streepje gehad en niet geweten dat ik even zwanger was en gewoon gedacht dat ik een langere cyclus had. Durf nu niet meer voor mn nod te testen bang dat het weer raak is en niet blijft plakken.

Ben benieuwd of ik me innesteling weer ga voelen.

6. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ja dat is eigenlijk ook weer het rottige van al die techniek en mogelijkheden hè.. Vroeger waren vrouwen zich helemaal niet zo bewust van vroege miskramen. Maja als de techniek t toelaat is t lastig om t te laten om te testen.

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt.
    Ik heb in juli een miskraam gehad (was ongeveer 6 weken) en 13 aug mijn menstruatie.
    Ik heb ovutesten gebruikt om mijn eisprong te kunnen spotten en deze waren rond 24-25 aug pos dus eisprong 26-27 denk ik.
    Nu heb ik sinds 1 september (vorige week donderdag) bruin slijmverlies en buikpijn. De buikpijn lijkt op de buikpijn als je ongesteld moet worden. Ik had gisteren en vandaag bij de ontlasting paar bloeddruppels en dat was het.
    Vannacht werd ik om 5 uur wakker door heftige steken aan de rechterkant van mijn buik.
    Mijn NOD is zaterdag. Wat denken jullie?
    Ik vind het zo raar, want het bruine slijmverlies komt en gaat, buikpijn gaat soms weg maar is veel constant aanwezig.

8. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Ik zou even testen..

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan die buikpijn zo lang aanhouden? Een week al?
    Ik wil vrijdag gaan testen, 1 dag voor mijn NOD.

10. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missjuf ik heb al 2 weken buikpijn en bruinverlies en ben ook nog niet ongi geworden, maar testen zijn nog negatief :(. Misschien troost het je dat meer vrouwen dat hebben.

11. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm vreemd.. Ik heb geen idee hoe lang die buikpijn/bloeding aanhoudt. Maar lees wel eens over innestelingsbloedingen, en aangezien je NOD nog niet is aangebroken dacht ik daar aan. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen!

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hm...wat een verschillende verhalen zeg...

Ik had sinds gistermiddag ineens behoorlijk veel last van mijn onderrug en verloor gisteravond een flinke druppel bloed (8dpo). Toen ik op bed lag echt last ook van mijn onderbuik, geen menstruatieachtige kramp, maar een heel dof en zeurderig gevoel. Heb uiteindelijk wel een aspirine genomen want ik kon er niet van slapen. De pijn en het bloed zijn nu weer compleet verdwenen, kan dit de innesteling zijn geweest?

Ik had al sinds 3 dagen na eisprong steeds licht bloedverlies en vermoedde dat ik al een vroege innesteling had (dit bloedverlies stopte na 4 dagen), maar nu :(:(:(.... nod is as dinsdag maar ik weet het ff niet meer...:(

Deel Deze Pagina