Hallo allemaal Ik had even een vraagje wanneer kan je het beste testen als je overtijd bent ? Ik ben pas een dag overtijd en mijn man zegt je kan beter wachten tot je een week overtijd bent . We zijn deze maand precies 2 jaar bezig om zwanger te raken en nu dus echt overtijd en ik heb dan ook al wat testen versleten maar nu durf ik niet ik ben denk ik toch weer bang voor een teleurstelling. Heeft iemand een idee Mvg Christina
Hey, Als je echt geduld heb misschien idd een weekje wachten, want dan moet de test heel duidelijk zijn als je zwanger zou zijn. Maar inprecipe zou het nu al kunnen. Weet niet of je regelmatig bent? Anders kan je ook je langste cyclus aan houden. hopelijk heb je er wat aan Liefs Ikke
Mijn cyclus is altijd tussen de 27ste en 28ste dag dus daarmee ben ik echt overtijd Ik heb wel buikpijn maar het lijkt anders te zijn dan normaal maar toch denk ik ergens wel dat de er vandaag of morgen toch moeten aan komen . Ik moet zo dadelijk nog naar de winkel ik zou me proberen in te houden om er geen te kopen . groetjes christina
De buikpijn kan 2 kanten opgaan, ik had ook de ongr krampen en zie ben harstikke zwanger. Maar als je twijfeld nog een paar dagen wachten is misschien dan wel verstanig.
Dankje voor je antwoord Ik hoop het wel maar heb toch twijfels Idd ik zie aan jou dat het blijkbaar ook een goed voor teken kan zijn groetje christina
christina, ik had ook ongi krampen,ik dacht ook dat elk moment de duivels zouden komen, was 11 dagen overtijd toen ik had getest, en zelfs toen wilde ik niet testen want ik dacht echt door die kramp dat ik ongi zou worden. Ookal voelde het toch wat anders..dus ik zou zeggen testen maar!
Hallo Nee ik heb nog niet getest , ik wacht tot van de week denk ik mijn man is woensdag jarig en ik hoop het dan eigenlijk wel te weten zou een heeeel leuk verjaardag kado zijn . groetjes christina
Ik heb inmiddels getest maar het was helaas negatief maar de hebben zich ook nog niet laten zien ik weet het nu echt niet meer zou ik dan echt niet zwanger zijn? groetjes christina
Helaas vandaag zijn toch echt de doorgeboken . Ik had het zo gehoopt na 2 jaar . maar goed volgende ronde beter groetjes christina